(@)~-~-~hide Memorial~-~-~(@)*3*
nummer 3:D
Veel plezier D
Bye ByE!
Pleas... stay alive!
hide zijn lichaam word de ambulance ingedragen. Yoshimasa zijn gezicht is lijkbleek van angst en hij rijd mee naar het ziekenhuis. Ondertussen laat hij de doktoren bij hide en houd hij hide zijn koude hand vast. Tranen stromen over zijn wangen heen en hij kijkt naar hide die er zwakjes bij ligt. Enge en angstaanjagende gedachten gaan er door Yoshimasa heen. de geluiden van de apparaten negeert hij volkomen en kijkt alleen maar naar zijn vriend die aan de beademing zit.
Aangekomen bij het ziekenhuis word hide gelijk weggereden en word Yoshimasa verzoekt om in de wachtkamer te wachten. Met tegenzin gaat Yoshimasa naar de wachtkamer en gaat hij zitten. Hij laat zijn hoofd in zijn handen rusten en zijn haren vallen over zijn handen heen. de komende paar uur laten de doktoren niks weten. Yoshimasa wacht in spanning op wat er aan de hand is. Hoe het met hide gaat. Of alles wel goed komt. Hij heeft zelfs Yoshiki, Pata, Heath en Toshi gebeld. De rest van de band X-Japan. Yoshiki zou zo snel mogelijk de eerste de beste vliegtuig naar Japan nemen. Blijkbaar was hij al in Los Angels aangekomen. Toshi zou ook zo snel mogelijk komen en Pata en Heath zouden ook hun best doen om zo snel mogelijk naar het ziekenhuis te komen. Ondertussen wacht Yoshimasa maar. Op een gegeven moment gaat hij ijsberen in de wachtkamer en kijken andere wachtenden hem vreemd aan. Yoshimasa stopt en sluit zijn ogen. Hij haalt diep adem om een beetje tot rust te komen en hoort dan dat er iemand achter hem stil staat.
Reageer (4)
ow so zielig!!!
1 decennium geledenhide mag niet dood zijn!!!!!!!
R.I.P. hide love you to dead!!!
ow so zielig!!!
1 decennium geledenhide mag niet dood zijn!!!!!!!
R.I.P. hide love you to dead!!!
Snle verder meid,,
1 decennium geledenDit verhaal is echt moooi
En al helemaal omdat het over Hide gaat
He's an AngelRockstar..
Echt spannend, snel verder
whooaaahh snel weiter !
1 decennium geledenzo Spannend !
Egt Kut dat Hide dood is
mrja