(@)~-~-~hide Memorial~-~-~(@)*2*
nummer 2 is er
veel plezier en pleas meer reacties:D
Bye ByE!
but i never thought you'd trade your soul to the fates
Yoshimasa loopt dan weer weg en hide kijkt weer naar de handdoek aan het plafond. Het is allemaal zo verleidelijk om een stunt uit te halen. Er zal toch niks gebeuren. Dat kan niet.. het gaat altijd goed, waarom nu dan niet? Denkt hij en hide loopt op de handdoek af. Hij pakt een stoel en hangt zich op. Natuurlijk niet met zijn hoofd in de handdoek zou je denken. Maar het gaat mis.. De stoel valt.
hide slaakt een schreeuw en valt zo met zijn hoofd in de handdoek. hide snakt naar adem en loopt paars aan. Hij spartelt met zijn benen, met zijn armen… maar hij komt maar niet bij de grond. Hij raakt in paniek en weet niks te doen. Hij blijft maar spartelen en wild bewegen. Maar niks werkt. Uiteindelijk geeft hij het op… hij laat zijn lichaam slap hangen en blijft hangen.
“hide? Kan ik misschien wat van je…” Yoshimasa komt het appartement binnengelopen en hij ziet hide hangen. “O my god..” piept hij. Zijn ogen worden groot van angst en hij rent op de hangende hide af. Hij haalt nog adem, maar dan ook net. Yoshimasa staat te trillen op zijn benen en haalt hide uit de handdoek. Vervolgens legt hij hide voorzichtig neer op zijn bed en grist naar zijn broekzak om zijn mobiel te pakken. Dan draait hij het nummer van de ambulance en verteld wat er aan de hand is. Yoshimasa probeert zo kalm mogelijk te blijven, maar dat gaat niet. De gedachten dat hide sterft zijn veel te sterk. Dan kapt hij zijn mobiel dicht en wappert met zijn handen. Tranen ontstaan in zijn ogen en enkele tranen ontstappen. “pleas hide… overleef het.. ga niet dood…” mompelt hij en hij kijkt naar hide zijn lichaam dat zwak op het bed ligt. Zijn hoofd is spierwit en zijn lippen zijn bijna blauw. Zijn ogen zijn rooddoorlopend en zijn vingers trillen.
Reageer (2)
omg GA AUB WEITER !
1 decennium geledenIK WIL WETE HOE DIT AFLOOPT!!!!!!
PLEASSEEE(H)!
omgott,
1 decennium geledenzo mooi geschreven Ö
Ga je snel verder ?
Hide had echt niet dood mogen gaan