(@)~-~-~hide Memorial~-~-~(@)
Dit is een nieuwe quiz van mij, misschien dat het een serie word maar daar ben ik nog niet zeker van.
Uitleg waarover het precies gaat staat in de uitkomst+ een stukje van het verhaal.
Veel plezier en reacties graag D
Bye ByE!
Reactie??
uitleg..
Deze quiz/ serie gaat over X-Japan. De band bestaat uit 5 leden:
hide: Elektrische Gitarist
Toshi: Zanger
Pata: Elektrische Gitarist
Yoshiki: Drummer, Toetsenist
Heath: Bassist
In het echte leven is hide dood… maar in dit verhaal gaat zijn leven door. De band is uit mekaar en ze zijn opzoek naar een nieuwe zanger. Misschien dat Toshi nog terug komt??
Lees het en U zal het antwoord vinden.
verhaal:
Het is een winterse dag in Japan. hide loopt dronken zijn appartement binnen en kijkt naar de handdoek die aan zijn plafond hangt. Grinnikend loopt hij erop af en pakt de handdoek vast.
Hij wil net zijn armen erin hangen als er op de deur geklopt word. Geschrokken draait hij zich om en kijkt hij naar de deur waar de klink voorzichtig van naar beneden gaat.
Dan verschijnt zijn hoofd binnen de kamer en trekt hide zijn wenkbrauw op. “Wat… hik… is er?” vraagt hide en Yoshimasa, een lange Japanse man met lang bruin haar, loopt verder naar binnen. “Wat was jij van plan? Je bent dronken hide..” zegt hij en hide zucht. “Mijn rug….” Zegt hij alleen. Yoshimasa schud zijn hoofd en loopt op hide af. “Doe maar niet, straks gaat het fout.” Zegt hij. Beledigd draait hide zich om en kijkt naar zijn bed. “Het gaat nooit fout!” zegt hij. “Wat als dat nu wel gebeurt? Je wou toch verder met X-Japan?” zegt Yoshimasa en hij loopt nog verder het appartement binnen. hide knikt. “Ja…” zegt hij. “Nou dan.” Zegt Yoshimasa. hide slaakt een zucht en laat zijn schouders zakken. De twee mannen zeggen niks meer en hide blijft naar zijn bed staren. “Ga je morgen weer naar Yoshi(afkorting voor Yoshiki)?” vraagt Yoshimasa na een tijdje. “Denk het niet. Hij zei dat hij naar Amerika zou gaan.” Zegt hide met een zacht stemmetje. aan zijn blik is nog te zien hoe dronken hij is. “oke…” zegt Yoshimasa. Hij staat er ook niet echt gemakkelijk bij. Zijn gedachten gaan vooral om van wat er gebeurt was als hij niet naar hide gegaan was. Zou hide er dan nu niet meer geweest zijn? 2 Mei 1998, Hideto Matsumoto. Ongeluk gehad wegens ontlasten van zijn rug terwijl hij dronken was. De rillingen gaan over zijn rug heen en hide staart hem aan. “Waar denk je aan?” vraagt hij dan. Yoshimasa vind dat hide nog aardig normaal reageert voor een dronken iemand, helemaal als hij weet hoeveel hide soms drinkt. “Nergens aan.. is uhm.. Is het goed als ik vanavond hier blijf slapen? Sema is vervelend.” Zegt Yoshimasa dan en hide trekt zijn wenkbrauw op. Dan haalt hij zijn schouders op. “Mij best.” Zegt hij dan en Yoshimasa knikt…
Reageer (4)
mooi
1 decennium geledenik bedoel hier moet vervolg op komen
1 decennium geledenmrjaa
HIDE 4 ever in ons hart
whoooah Snel weiter !
1 decennium geledenEgt hier komt vervolg op komen !
zo mooi!
x(doeg)
as het maar werkelijk zo gegaan
1 decennium geledenDan was Hide e nog geweest
Hide, We'll never forget you