13.
Roselyn Valentina Patterson
De volgende ochtend werd ik met barstende koppijn wakker. Ik kreunde en greep automatisch naar m’n hoofd. Waarom had ik nou weer hoofdpijn? Ik had nooit hoofdpijn. Hoofdpijn was stom. Ik ging langzaam rechtop zitten en keek even slaperig mijn kamer rond. Het was al best wel licht. Hoe laat was het? Ik pakte m’n blackberry en het scherm lichtte op. O God, het was al twee uur ’s middags. Ik liet me weer achterover vallen en toen wist ik weer wat er gisteren allemaal was gebeurd. We hadden een strandfeest en volgens mij was ik een beetje dronken geweest. Tenminste, anders zou ik waarschijnlijk geen hoofdpijn gehad hebben. Veel kon ik me verder niet herinneren. Behalve dat ik met Justin naar het feest ging en toen misschien een beetje teveel gedronken had. Waar was Justin eigenlijk? Ik kon me niet herinneren dat ik hem aangewezen had waar hij moest slapen. Ik ging langzaam weer rechtop zitten en stapte uit bed. Met mijn ogen nog half dicht slofte ik naar beneden en kwam daar m’n ouders in de keuken tegen. ‘Hai Rose, was het leuk gisteren?’ begroette m’n moeder me. Ik knikte en keek m’n moeder even onderzoekend aan om te kijken of ze iets wist. ‘Waar is Justin?’ vroeg ik. ‘Oh, die is allang naar huis. Die is vanochtend om tien uur al vertrokken. Maar hij zei dat jullie pas laat thuis waren dus het leek me verstandig jou maar even te laten slapen.’ M’n moeder glimlachte en keek me aan. Hmm, volgens mij had Justin niks verteld over mijn avondje. ‘O.’ zei ik en ik ging aan de keukentafel zitten. Ik baalde er eigenlijk best van dat Justin al weer vertrokken was. Nou wist ik niet precies wat er gisteren gebeurd was en eigenlijk wilde ik het wel weten. Denk ik. ‘Waar is Justin nu?’ vroeg ik toen. ‘In het hotel. Ze vertrekken morgen weer voor een concert.’ Antwoordde m’n vader. Ik zuchtte en stond toen weer op. ‘Ik ga douchen en aankleden en nog even langs Justin.’ M’n ouders knikten en op een sloom tempo liep ik toen naar boven. Ik was echt brak.
saai slecht stukje. ik weet het. maar het wordt nog wel leuker hoor. (:
Reageer (4)
Het is niet saaaaaaaai ;o
1 decennium geledenSnel Verder'<3
neeneeeleukkk <3 SNEL VERDERRRR.
1 decennium geledenleuk!! gauw verder!!!
1 decennium geledenHAHAAHA balen voor d'r, ik weet hoe 't is om brak te zijn.. maar geod, ga maar snel verder<3
1 decennium geleden