Foto bij A Movie With A Close Friend

gaat al snel heaa ?? =3
oowwjaa Kyara en ik zijn helemaal verslaafd aan deze smiley =3 =3 =3 =3
vandaag is het 3 april =3

~Kyara POV~

Uhg deze photoshoot is zoo saai, dacht ik. Ik keek een beetje om me heen en zag een jongen aan komen lopen. Wacht eens even... Is dat Justin!? 'Justin!' riep ik. Hij keek op en zwaaide. Ik sprong van mijn stoel af en rende naar hem toe. Ik heb hem al zolang niet meer gezien!
Toen ik bij hem was gaf ik hem een knuffel. Hij zag er niet echt blij uit... 'What's wrong?' vroeg ik, 'Wait... You saw the video did'nt you?'
hij knikte. 'But i have a surprize for you, so you need to come with me,' zei hij. En zonder de fotograaf iets te zeggen liep ik met Justin mee. 'Where are we going?' vroeg ik. 'To a movie,' zei hij, 'The karate kid.' 'Did'nt you make that song never say never with Jaden Smith?' 'Yeah i did.' 'Ok cool,' zei ik en ik liep met Justin mee naar Arclight Cinemas.

Toen de film was afgelopen liep ik met Justin mee naar zijn appartement omdat ik mijne maar voor 1 dag had gehuurd. Toen we er aankwamen zei ik tegen Justin 'I had a great time.' 'Me too,' zei hij en we zoenden. Zomaar opeens! Ik wist dat het fout was maar het voelde zo goed. En wat mij betreft kon ik zo de hele avond blijven staan.

~Femke POV~

Het is hier zo saai zonder Kyara... *BIEP BIEP* hoorde ik en ik zag dat ik een SMS had van Kyara waar in stond : 'Hope you're happy with Christian, I've got Justin now! And Justin never wants to see you two ever again!' Ik stuurde het SMSje door naar Christian maar toch.. Ik moest met Christian praten! Ik ga naar Christian! Hij was nogsteeds in het apartement onder ons. Toen ik aan wou bellen stond de deur open. Ik liep naar binnen en keek of Christian er was. 'Christian? Are you here?' riep ik. Op dat moment hoorde ik iets achter me. 'What are you doing here!?' riep Christian en ik schrok me kapot. 'Oh uh.. The door-' 'I cant believe you broke in to my hotel room!' riep hij en hij liep weg. Ik rende hem achterna en legde alles uit. 'And now i've got nothing to do so do you wanna go for a walk?' 'Like a date!?' 'No to talk about Kyara, She's really sad about the kiss...' 'Well ok,' zei hij toen. We waren naar een soort parkje gegaan en gingen daar op een bankje zitten. 'Well as i told you before Kyara is really about the kiss and she left yesterday, and i don't really like you.. I'm in love with Justin, the kis just happend... I'm so sorry that you're in a fight with Justin now... And in a fight with Kyara... And now i'm in a fight with justin too,' zei ik en ik begon te huilen. 'Don't cry, you will be friends with her soon,' zei Christian. 'I'm going to talk to her' zei hij en hij pakte zijn telefoon. Toen hij had opgehangen zei Christian : 'She's coming by tomorrow.' 'Tomorrow? Oh tomorrow i'm on Curaçao! I leave today!' riep ik. 'Why are you ging to Curaçao?' vroeg Christian. 'Well since Justin does'nt love me anymore, instead of going to Atlanta i'm going to Curaçao to visit a close friend and my family,' zei ik. 'Well ok, i'll talk to you and call you when She's gone,' zei hij. 'Okay but now i've got to pack. Bye!'riep ik. 'Bye,' zei hij en ik liep weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen