Kurt-Deel 1
Het homo-bestaan was niet makkelijk. Het leven bestond uit jongens en slushies. Heel, heel, heel veel slushies. Gelukkig had hij Blaine. Die hielp hem altijd. Maar helaas was Blaine, net als vorig jaar op de eerste schooldag, ziek. Had hij eerste-schooldag-stress? Kurt was benieuwd. Hij kwam Jay tegen. 'Hey.' zei Jay tegen Kurt 'Hey.' zei hij terug. 'Op wie heb jij gestemd?'vroeg Jay. 'Ik vond Puck's keuze wel leuk.'zei hij. 'Goede keus, heb ik ook genomen.' zei Jay. 'Jason Mraz is gewoon lekker zwoel.' zei hij. 'Net als Puck.' zei Kurt licht giechelend. 'Haha, inderdaad. Maar ja, dat is Puck. Hij lijkt zo slecht, maar zijn liedjes klinken wel lekker.' zei Jay. 'Wat voor les heb jij nu?' vroeg Kurt. 'Gym. Jij?'zei Jay. 'Spaans. Samen met Mercedes, Rose, Rachel, Brittany en Santana.'zei Kurt. 'Oke, doe de groeten aan Brittany.' zei Jay lief. 'Zal ik doen.'zegt Kurt. 'Succes.'zei Jay 'Jij ook.' zei Kurt.
Hij wilde net weglopen. Maar dan komt die lulhannes van een Karofsky en gooit een slushie in zijn gezicht. 'Gezicht wassen?' vroeg Jay. 'Graag...' zei Kurt, en ze liepen de jongenstoiletten in.
'Je bent te laat, Kurt.' zei Holly Holliday, de vervanger van Will Schuester. Mr Shue moest opvang geven bij Ms. Pillsbury's klas. 'Karofsky, slushie, wc's. Weet je nu genoeg?' vraagt Kurt. 'Het is u voor jou, Kurt. Maar ik weet genoeg. Ga maar zitten.'
Reageer (1)
snel verderr <3
1 decennium geleden