Schooldag 1-Deel 1
Jay liep met een uigerust gevoel de klas in. Dit was alweer zijn tweede en inmiddels laatste jaar op het William McKinley High School. Hij zocht een plekje tussen Rose en Puck, maar Rose werd vervangen door Mike. Rose en Tina zaten een rij boven hen. De leraar, Will Schuester, kwam de klas binnen. Een klein applausje, en toen begon hij uitgebreid te vertellen over de Sectionals, die pas over 4 maanden waren. Dat werden zijn eerste. 'Ik wil weten welke liedjes jullie willen doen. We maken weer een setlist. Jullie krijgen een klein briefje, en daarop mogen jullie schrijven welk liedje jullie willen doen. Daarna leg ik een stembriefje op tafel neer en mogen jullie 3 stemmen op liedjes uitbrengen. Alleen mogen jullie maar 1 stem per liedje. Op je eigen liedje mag gestemd worden.'zegt Mr. Shue. Er werden briefjes uitgedeeld en Jay schreef zonder enige twijfel op: Adele-Rolling in the deep. Hij wist niet hoe ze daar een mannelijke versie van konden maken, maar Will Schuester kan alles. Hij keek naar Puck en hij schreef op: Jason DeRülo-What if en Rose schreef op: Jason Mraz-I'm yours. Dat waren de liedjes die hij zelf ook leuk vond. Toen werden de briefjes ingeleverd en Will legde een kaart op tafel: het stembriefje. Jay stemde: Jason Mraz-I'm yours, Jason Derülo-What if en natuurlijk Adele-Rolling in the deep. En met genoegen in zijn hart dacht hij: Dit gaat weer een spannend jaar worden.
Reageer (1)
Ivar
1 decennium geledenNog niet te veel schrijven, anders klopt het niet met mijn verhaal