Score!
Ik haalde mijn schouders op en keek is goed rond, als een jager die zijn prooi aan het inschatten is.
Aan de bar zat wel een leuke jongen, helemaal alleen, perfect. Ik liep op hem af en bestudeerde hem goed. Lang, breed, gespierd, zwart haar met stekeltjes en een goede stijl qua kleding. Ik ging naast hem zitten en bestelde een rode wijn. In mijn ooghoeken zag ik hem opkijken maar ik bleef zelf strak naar voren kijken. “Hé” zei hij met een zware stem. Met een lief glimlachje keek ik op. “Hoi” en ik rekende mijn wijn af. “Ik heb jou hier nog niet eerder gezien.” Zei hij constaterend. “Dat kan kloppen. Ik kom hier niet uit de buurt ” zei ik en ik keek hem diep in zijn ogen aan. Hmmm, best mooie ogen om in te kijken. “Waar kom je dan vandaan?” vraagt de jongen geïnteresseerd? “Van ver.” Antwoord ik vaag en mysterieus. Jongens houden nu eenmaal van jagen. Als je alles doet wat ze zeggen en overal antwoord op geeft valt er niets meer te halen, dan hebben ze je al. Ik keek naar zijn gezicht om zijn reactie in te schatten, hij keek verward en ook een beetje uit het veld geslagen. Perfect, nu heb ik hem bijna. “Kom je hier vaak?” vraag ik en glimlach lief, net alsof het antwoord van net heel normaal was. De jongen knikte, je zag aan zijn hele uitstraling dat hij niet wist wat hij met mij aanmoest. Nu is het mijn kans als ik vanavond nog wil scoren. “Het is hier best warm binnen, zullen we naar buiten gaan?” en ik keek hem verleidelijk aan met een opgetrokken wenkbrauw. “Tuurlijk” zei de jongen niet begrijpelijk en we liepen naar buiten. “Wat is eigenlijk je naam?” vroeg hij achter mij. We liepen een smal straatje in, het was er donker en niemand te bekennen. Ik draaide me om “Dat is toch helemaal niet belangrijk?” en ik gaf hem een knipoog. Ik liep nog verder het steegje in en hij liep me achterna. Ik voelde een hand langs mijn nek glijden over mijn rug. Ik liet me meeslepen, draaide me om en zoende hem. Hij zoende me hevig terug. Ik duwde hem tegen de muur pakte hem bij zijn kraag en ging met mijn lippen van zijn mond langs zijn wang naar zijn nek en dacht gescoord!
Er zijn nog geen reacties.