Foto bij Two Weeks For Fun or Not Tom Kaulitz 1.5

Speciaal voor al mijn lieve fans en degene die een reactie hebben gelaten: een nieuw deeltje en een bloempje (flower)

Ik zet er nu een deeltje op omdat ik dit weekend geen tijd heb, want het is carnaval en kermis bij ons, dus ga ik daar naartoe xD

veel leesplezier:)

Tom Kaulitz pov
‘Vergeet het maar. Ik ga geen verloofde uit mijn mouw schudden om meneer Melrose een plezier te doen.’
Ik klem mijn gsm tussen mijn schouder en oor en trek de vochtige handdoek van mijn heupen.
‘Hij ging door het plafond na het diner.’
Daniel, mijn zaakwaarnemer, klinkt paniekerig vanuit New York.
‘Ik maak geen grapje Tom. Hij beschuldigt jou ervan Mitzi te willen verleiden. Hij dreigt het contract te laten schieten.’
Ik neem de joggingbroek van de bank en trek die met één hand aan, ondertussen vervloek ik de hoofdpijn die ik al de hele dag heb en Mitzi Melrose die ik nooit meer wil zien.
‘Zij duwde haar voet tegen mijn kruis, ik niet bij haar hoor.’
Boos denk ik terug aan de keren dat ze me probeerde te verleiden.
Niet dat ik bezwaar had tegen vrouwen, maar de echtgenote waar meneer Melrose zo mee opschept, had heel de avond achter me aan gezeten, terwijl ik had duidelijk gemaakt dat ik niet geïnteresseerd ben. Ik ging nooit uit met getrouwde vrouwen en als zeker niet als het vrouwen van collega’s waren. Bovendien vind ik vrouwen met te veel botox en geen verstand niet aantrekkelijk. Maar Mitzi geeft niet op, hoeveel keer ik der ook mag zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben. De deal waar ik al maanden lang aan werk, ging straks door mijn schuld niet door.
‘Komaan Tom, als hij niet meer akkoord gaat, dan moeten we opnieuw beginnen.’
Ik ga de woonkamer in, zo naar de bar. Daniel zijn gezaag deed mijn hoofd echt niet goed. Ik wrijf over mijn kloppende slapen en schenk een glas whisky in.
‘Ik ben niet van plan te doen alsof ik verloofd ben, alleen maar om die hoer van een Mitzi bij me weg te houden. Dan maar geen deal.’
Ik geniet van het aroma van de dure malt, zo anders als het bier uit mijn jeugd, en drink het uit. De kostbare drank verwarmde mijn pijnlijke keel en deed me beseffen hoe ver ik het had geschopt. Ooit had ik dingen moeten doen om te overleven, om weg te komen.

Reageer (1)

  • Yongguk

    Oehhh sexy ik eis nu nog een volgend deeltje -wbw-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen