Foto bij Chapter 39

De volgende dag werd ik vroeg wakker ik pakte wat kleren en een handdoek en ging naar de badkamer. Ik douchte me snel en kleedde me ook meteen om droogde me haren en deed het los over me schouders en een beetje make – up en klaar was ik voor een nieuwe schooldag. Ik pakte wel ene elastiekje en deed het om me pols voor het geval het warmer zou worden en ik me haren vast wou maken. Ik liep de badkamer uit en zag dat Hermelien ook al wakker was en zich ook al had aangekleed ze kamde nu haar haren ze had eigenlijk echt heel mooi haar maar deed er niet zo heel veel mee. Toen we klaar waren liepen we naar de leerlingen kamer. En zoals verwacht stonden ze al weer klaar op ons te wachten. “Nog even en ik zou al vertrekken naar de Grote Zaal ik heb echt honger gekregen” Zei Ron meteen toen hij ons zag aan komen lopen. “Stel je niet aan Ron jij hebt altijd honger dus er is geen probleem” Zei Hermelien meteen voordat ik wat kon zeggen.

Bij de Grote Zaal aangekomen liepen we naar onze afdeling tafel en gingen ergens in het midden zitten. En begonnen met onze eten. Na het eten gingen we naar onze lessen wat snel verliep we hadden gelukkig vandaag gen Toverdranken dus ging het erg snel. Het was alweer middag en we waren uit. We zaten ons te vervelen en wat huiswerk te maken voor deze week. “Hermelien wil je het ff voor me controleren?” Vroeg Harry. Hermelien ging meteen staan en verbeterde alles was Harry had opgeschreven. Ik keek met open mond toe hoe ze alles veranderde en hoe Harry met een grijns op zijn stoel zat. Toen ze klaar was gaf ze het weer terug en ging aan haar eigen huiswerk.

Hallo schatjes hier nog ene hoofdstuk en ik heb een mededeling, ik heb ene nieuwe verhaal Fotography daar staan allemaal leuke meisjes achtige plaatjes in voor verhalen of andere dingen dus ik zou het leuk vinden als jullie even een kijkje gingen nemen hier is de link: http://www.quizlet.nl/stories/46801/fotography/?message=269 - Ik zou ook graag willen dat jullie daarop een abbo zouden nemen want dan zijn jullie en suppeer aardig en lief! <3

Reageer (4)

  • Emrys

    OMG Harry toch :P

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Fidem

    stoute Harry...
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Smesty

    omgg
    harry dat kan toch wel beter he!!
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen