Foto bij Betrayed

Yeeeyyyy
hoofdstukje 2
blablabla ben bored =3
lolz
lowlzz
Vandaag is het 2 april 2011 =3

~Femke POV~

Ik opende mijn ogen eventjes en zag allemaal flitsen. Bliksem? Ik stopte en zag allemaal mensen met videocameras foto's en filmpjes maken.
Ik schrok me dood! Ik gaf Christian snel een knuffel en rende weg.

~Kyara POV~

Ik was wat eerder bij het hotel en vroeg me af waar Femke was. Ik keek naar het nieuws van half 8, toen ik opeens zag dat Christian bij dit hotel was en een vriendinnetje had. Ze lieten een kort filmpje zien en ik zag meteen dat het Femke was. Ik rende huilend de slaapkamer in en pakte al mijn spullen. Ik hoorde opeens de voordeur opengaan en Femke kwam met rode ogen binnenlopen. 'Rot op stom rotwijf! Ik hoef je nooit meer te zien!' schreeuwde ik en ik rende de kamer uit met mijn koffer achter me aan. Ik had echt geen zin in die photoshoot morgen in Los Angeles. Ik moest wel. Maar daarna ging ik naar Justin.

~Justin POV~

Ik was aan het zappen en zag toen iets interressants op het nieuws. Ik zag Christian en Femke zoenen! Mijn beste vriend en het meisje van mijn dromen! nou lekker vriend zeg! Ik hoef hem nooit meer te zien! Dacht ik.
Ik wist toevallig dat Kyara een photoshoot in Los Angeles had morgen dus ik ging naar haar toe. Ik ging online kijken voor vluchten en kon morgen op 7 uur vertrekken en dan zou ik verblijven in The Sunset Tower Hotel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen