Foto bij Going To Bonaire

Yaaayyyyy eerste hoofdstuk :)
oowjaa deze story en dit account is samen van sugerbabe (Kyara) en BiebahFevah (Femke)

en deze story heeft ongeveer 30 hoofdstukken en dat is dan 1 maand
vandaag: 31 maart/1 april

~Femke POV~

'Fem!' zei Kyara. 'Wa-haaat,' zei ik geïrriteerd. 'Weet je nog die jongen op bonaire die je zo cute vond?' 'Uhh hoe heette hij... Julian! Maar wat is daar mee?' 'Hij heeft ons gevraagd voor een dansclip op Bonaire dus!' 'Wanneer?' 'Morgen!!' 'Morgen...Dan kan ik niet! Ik moet weer terug naar Amerika om Justin te helpen met zijn videoclip!' 'Kan je het niet verzetten?' 'Misschien ik ga wel even bellen,' Ik rende naar de woonkamer en pakte mijn telefoon, Ik ging niet Justin maar Christian bellen omdat ik iets met Christian had afgesproken voor Kyara, dacht ik. Ik toetste zijn nummer in en kreeg hem meteen te pakken. 'Hi Christian it's me Femke! Is there a way that you can come to Bonaire tomorrow to buy the ring for Kyara there?' 'Uhh yeah but why?' 'There is a clip someone asked me for and after that Ky needs to do a photoshoot so we have time to buy a ring, and you need to stay at the Plaza Hotel,' 'Ok thanks! Bye!!' 'Bye!' 'En? Kan het?' vroeg Kyara toen ik de kamer binnenkwam. 'Yup maar ik moet na de clip meteen weg om nog even te shoppen want ik moet de dag daarna al weer weg.' 'Ok maar nu moeten we slapen want we moeten om 6 uur al weg, dus welterusten!' 'Truste,' zei ik en ik ging slapen.

'Kyaaaaraaaaaaa,' riep ik om half 5. 'Mwuuhhh!!' zei ze, 'Als je je nu niet aan gaat kleden ga je niet mee naar bonaire!' 'Ok ok ik kom al!!' zei ze en ik hoorde haar meteen de trap af stormen. Ze ging meteen eten en daarna douchen. Toen we een uur later bij de airport aankwamen duurde het een kwartier en toen waren we al in het vliegtuig en een uur later waren we alweer in de bus naar het Plaza Hotel. Toen we daar aankwamen zag ik Christian in een restaurantje ontbijten dus zei ik snel : 'Kijk wat een mooi zwembad!!' 'Jaah cool!!' 'Kom als we nu naar de kamer gaan kunnen we ons omkleden en gaan zwemmen!' 'Ok maar over een uurtje moeten we naar Julian,' We liepen naar de kamer en gingen ons omkleden. We gingen 10 minuten zwemmen en daarna moesten we weer weg. Toen we bij Julian waren gaf ik hem meteen een knuffel, ik had hem zo gemist! 'Ok wat moeten we doen Julian?' vroeg Kyara. 'Als het liedje is afgelopen komen jullie aanhuppelen en geven jullie een kus op mijn wang en dan weer weg huppelen' zei hij. 'Ok.' Toen het eindelijk helemaal goed was gegaan nam ik afscheid en ging ik meteen weg.

Het duurde erg lang voordat ik een goede ring had uitgekozen met Christian. Ik keek op mijn horloge en zag dat het 10 voor half 7 was!
Als ik nu weg zou gaan was ik net optijd.
Christian ging mee en we waren eindelijk bij het hotel aangekomen.
we stapten uit en stonden even stil voor de fontein.
'Thank you very mutch for coming with me,' zei Christian. 'You're welcome,' zei ik. Opeens zonder dat ik wist wat me overkwam kwamen onze gezichten steeds dichter en dichter bij elkaar en we zoenden. Het voelde niet goed, maar ik wou ook niet stoppen. Ik hoorde een klok 12 uur slaan. Tenminste, dat dacht ik. Ik maakte mijn hoofd helemaal leeg en ging gewoon verder met zoenen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen