Found it!
"Jamie. Wakker worden, ontbijt." hoor ik een iemand zeggen, "Ma?" denk ik. "Jamieeeee." Ik kom omhoog en wrijf even in mijn ogen. "Oh hai, John." zeg ik. Hij zet een bord op mijn schoot. "Woa! Lekker. Hoe kom je daaraan?" vraag ik, als ik de croissants op mijn bord heb gezien. "Je slaapt al best lang en ik heb Lola en Drew gevraagd op elkaar en het huis te letten. In de tussentijd ben ik boodschappen gaan doen." antwoord hij, en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik bloos en begin aan het eten. "Als je wilt douchen, moet je dat even zeggen want dan zet ik de verwarming voor het douchewater alvast aan. Dat duurt namelijk een uur voordat het is opgewarmd." zegt hij, waarna hij zucht. "Ja, graag." ik glimlach.
Na het eten, een uur wachten en douchen ga ik naar beneden. De vloer is van steen en erg koud, de 1e verdieping is van hout. De trap naar boven is ook van hout en de muren zijn van steen.. met hout. Ik zucht. "Wat is er?" vraagt Lola, die een kamer uit komt lopen wat de keuken moet voorstellen. "Geoffrey's huis was beter." zeg ik, maar dat neem ik al snel terug, na het denken aan de toilet. "Oh, Jamie, ik moest van John vertellen dat hij is gaan vissen met Drew. Als je wilt mag je komen, maar je moet je wel warm aankleden want het is koud en het waait erg hard buiten." zegt ze. Ik knik en loop terug naar boven. Aan het voeteneinde van mijn bed staat een koffer met mijn kleren. Snel haal ik er een broek, kooltrui en dik vest uit. Ik kleed me aan en loop terug naar beneden. "Jamie, zou je alsjeblieft niet weg willen gaan? Sorry dat ik het nu pas zeg, maar.." stamelt Lola. "Oh, waarom?" vraag ik. "Nou.. ik wil niet alleen blijven hier." ze kijkt verlegen naar de grond. "Hey, Lola, als ik nou zorg dat ik weer snel terug ben? Ik wil graag kijken hoe het gaat met de jongens." zeg ik. Ze blijft even stil en knikt daarna. Ik loop naar de deur en net als ik de deurklink vast pak, klopt er iemand op de deur.
-John & Drew-
"HAH! Weer eentje!" schreeuwt Drew naar John, proberend boven het lawaai van de wind uit te komen. "Mooi zo, man. Vanavond hebben we vis als diner!" antwoordt John. "Uhhu, Zeker!" John kijkt even naar zijn lijntje en weer word er door een vis aan getrokken. "Wéér beet!" schreeuwt hij weer naar Drew. "John, we moeten zo maar terug. We hebben nu wel genoeg en we zijn al lang weg." "Ja, is goed. We gaan terug." antwoord John. Drew knikt en haalt zijn lijntje binnen. Ze stoppen de vissen in de plastic tassen en lopen weer terug naar huis. Eenmaal thuis aangekomen stopt Drew ineens. "Gast, wat is er?" vraagt John aan Drew. "Ken jij die persoon daar?" vraagt Drew, wijzend naar iemand voor de deur van ons huisje.
Reageer (1)
OOOOOOOH!!!!! Wie staat er voor de deur??? Snel verder please!!! Ik wil, nee ik MOET het gewoon weten!!!
1 decennium geleden