Foto bij He's Awsome!

Deel 4 (ik moest even google op voor die skate truukjes weet zelf eigenlijk niks van skaten af XD)

Enjoy

Ryan stopt buiten adem voor het bankje waar ik ondertussen op was gaan zitten.'Sorry dat ik zo laat ben.Werd opgehouden'zegt hij hijgend.
'Geeft niks hoor' zeg ik met een glimlach.Ik sta op en samen skaten we naar de kleine ramp.
We staan nu boven op de kleine ramp.'Wil jij eerst?'vraagt Ryan.
'Uhhm ga jij maar eerst'. Ryan schiet de kleine ramp af richting de rail.
Hij doet een Overcrook Grind op de rail.Ik kijk met open mond naar hem.
-Woow!Hij is echt zo goed!Nu lijk ik net een beginner vergeleken met hem!-
'Jij bent nu!'roept Ryan vanaf de andere kant.Even twijfel ik maar ga er dan toch voor.Ik spring op mijn skateboard,skate naar de rail en doe er een Smith Grind op.Ryan staat te juichen waardoor ik moet blozen maar toch een beetje moet glimlachen.Net voor Ryan stop ik en pak mijn skateboard op bij de trucks.'En jij zei dat je er niks van kon' zeg hij en kijkt me aan met zijn lieve glimlach.Ik kijk hem verlegen aan en zeg 'Soms lijk ik wel een beginner' 'Ik heb nog nooit een beginner een Smith Grind zien doen.Hoelang skate je al?' 'Voor 7 jaar, vanaf mijn 7e.Nog niet zolang dus' Hij kijkt me aan en vraagt uitdagend 'Zullen we het spel S.K.A.T.E doen?' Ik kijk hem verbaasd aan en zeg een beetje onzeker 'Ja,is goed'

Het spel is geëindigd in: S.K.A.T.E voor mij en voor Ryan S.K.
Net voor dat ik weer een trick wil doen hoor ik 2 gillende meiden roepen:'RYAN SHECKLER!DAT IS RYAN SHECKLER' Ryan en Ik kijken elkaar aan en schieten in de lach.De meiden komen naar ons toe gelopen en willen dan op de foto met hem en een handtekening.Een van de meisjes kijkt me jaloers/arrogant en vraagt dan aan Ryan 'Is dit je vriendinnetje'
Hij kijkt me aan en zegt dan 'Nee,Nog niet'
-Nog niet?Zei hij nou Nog niet?- Hij knipoogt naar me en ik voel het bloed weer naar boven stromen.Dit keer niet van schaamte,gelukkig.
De meiden zijn weg en ik zit nog met mijn hoofd bij de zin die Ryan zei terwijl ik weer een trick op de rail wil doen hoor ik keihard mijn stief zus shreeuwen 'Jennifer!Hier komen!Ik heb iemand nodig om met me te shoppen!' ik val hard op de grond en Ryan komt snel aan geskate en vraagt bezorgd 'Gaat het?' Hij kijkt me aan met zijn lieve groene ogen.
Hij helpt me overeind en ik zeg 'Het gaat wel,vallen en opstaan hoord erbij'

Alana komt aangelopen en trekt me mee.'Kom shoppen!Ik heb kortingsbonnen voor verschillende winkels!' Ik trek mijn arm los en zeg'Kan je niet met iemand anders gaan?Ik ben bezig!' Ze kijkt Ryan dan aan en steekt haar hand uit 'Hoi,Ik ben Alana.Jennifer's stief zus' Ryan schud haar de hand en stelt zichzelf voor.Dan duwt Alana mij richting de uitgang van het skatepark,maar Ryan komt naar ons toe geskate.
'Mag ik ook mee?' vraagt Ryan.Hij kijkt me aan met zijn mooie glinsterende ogen waar je geen nee tegen kan zeggen.Net voordat Alana iets wil zeggen zeg ik snel 'Ja,is goed!' Alana kijkt me aan met een boze blik.Ik steek me tong naar haar uit.Ryan en Ik springen op ons skateboard,Alana sjokt er een beetje achteraan richting huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen