Sophie (hoofdpersoon) zit in de 2e klas van het gymnasium in Castricum als een mooie dag haar leven drastisch veranderd...

Het was een zonnig woensdag avond en Sophie had afgesproken met een paar vriendinnen van haar afgesproken.
Ze loopt om 6 uur richting het huis van haar vriendinnen onderweg komt ze een leuke jongen tegen (Dave) ze kent hem al een beetje hij zit namelijk sinds dit jaar bij haar in de klas en had al meteen in het begin al een oogje op hem, Ze praten en opeens schrikt Sophie want ze had afgesproken ondertussen was het al half 7 en ze was nog lang niet op de helft van de route.
Ze zegt opeens tegen Dave ik moet gaan ik hou van je.
Dave schrok een beetje maar op het moment dat hij doei wilde zeggen was Sophie al verdwenen. Het was 8 uur en eindelijk word er aangebeld maar er werd niet open gedaan, Sophie dacht dat haar vriendinnen een grapje maakte maar opeens hoorde ze een gigantische schreeuw.
Sophie rent om het huis heen richting de achtertuin en kijk door het raam.
Opeens ziet ze haar beste vriendin Marja op de grond liggen met heel veel bloed op haar arm en op haar buik.
Sophie probeert naar binnen te komen maar de deuren zitten op slot tot dat een andere vriendin iets hoort en gaat kijken en ze ziet Sophie moe voor de deur staan en laat haar binnen.
Direct vraagt Sophie of er al een ambulance is gebeld en ze vraagt aan haar vriendinnen wat er gebeurt was.

Het bleek achteraf een overval te zijn doe om 19:58 plaatsvond er waren 5 gewapende mannen het huis binnen gekomen met vuurwapens en een mes en vroegen aan de meisjes al hun sieraden en geld maar iedereen behalve Marja gaf haar spullen af dus 1 overvaller schoot haar in haar buik en snee met het mes wat hij had een wond van 21 cm in haar arm.

Na 3 uur waren alle overvallers opgepakt door de politie maar lag Marja nog steeds in de operatie kamer.

Reageer (1)

  • groei

    O.o wel heftig begin gelijk zo :')

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen