Pregnant?
Nodig al je vrienden uit dit te lezen!
Sara pov:
Ik stap in de auto op weg naar de supermarkt. Ik ben nu al een week overtijd. Bill en ik hebben een paar weken terug seks gehad natuurlijk weer zonder bescherming. We waren zo dronken als een aap. Hoe ik het weet? Ik werd naakt wakker de andere dag, dat zegt voor mij al genoeg. Als ik bij de supermarkt aan ben gekomen ren ik naar binnen en ga gelijk door naar de zwangerschapstesten. Ik grijp de eerste de beste uit het schap en ren ermee naar de kassa. Als ik aan de beurt ben wordt ik vaag aangekeken door de caissière, ik zet mijn arrogantste kop op en reken af en ren de winkel weer uit op weg naar mijn auto. Ik stap in mijn auto en race weer terug naar huis. Gelukkig is Bill samen met Tom en de andere jongens repeteren. Ik bel mijn nichtje op om te vragen of ze komt. Eerst wilde ze niet. Toen ik uitlegde waarom zou ze gelijk komen. Ik was thuis aangekomen en wachtte nog even op me nichtje. Nog geen 2 minuten dat ik binnen was werd er aangebeld. Ik snelde naar de deur toe en liet mijn nichtje binnen. Zonder wat te zeggen rende we naar boven naar de douche. ‘Wil je even buiten wachten?’ vroeg ik lief. Me nichtje knikte en ik maakte de verpakking open en deed wat me gevraagd werd. Ik legde de test op de wastafel en liet mijn nichtje weer binnen. ‘Hoelang moeten we wachten?’ vroeg me nichtje twijfelend. Ik keek op het doosje ‘ 3 minuten’ antwoorde ik angstig. Me nichtje knikte en we gingen zitten en wachten. Wat duren 3 minuten lang!! Als het eindelijk 3 minuten is keek op en zag 2 streepjes staan. Ik keek op het doosje om te kijken wat het betekende. 1 streepje niet zwanger en 2 streepjes wel zwanger. Ik barstte in tranen uit. Ik gooide de test weg en liep nog huilend naar beneden met mijn nichtje achter me aan. Ik plofte op de bank en trok mijn knieën op en legde me hoofd erop. Me nichtje pakte een glas water voor me en gaf hem aan me. Ik nam hem aan en dronk er gulzig van. Net op het moment dat ik wat wilde zeggen hoorde ik de deur opengaan. Ik keek angstig naar mijn nichtje. Ze gaf me een rustige blik terug. Ik veegde me tranen weg en ging doen alsof er niks aan de hand was. ‘Hee lieffie!’ gilde Bill door het huis. ‘Hee’ zei ik terug. Bill kwam binnen en gaf me een kus op mijn kruin. ‘Hee Char!’ riep Bill naar mijn nichtje. ‘Hee Billieboy!’ Gilde ze terug. ‘Schat was is er?’ vroeg Bill bezorgd. ‘Niks’ zei ik toch nog wel met een beetje angst terug. Bill keek me vreemd aan. ‘Kan ik je boven even spreken?’ vroeg ik aan Bill. Hij knikte en we liepen naar boven. Ik had besloten de test uit de prullenbak te halen en het hem te geven. Dit deed ik en gaf de test aan Bill. ‘WHATTHE!!!’ Gilde Bill. Ik voelde de bui al aankomen.
Gemeen he???
Reageer (3)
noujha toute billa
1 decennium geledenoeh ik ben fan
1 decennium geledensnel verder(K)
heb een abootje
ja das serieus een naaistreek!!!
1 decennium geledensnel verder gaan!!