Chapter 38
Na het tover schaken met Ron wat nogal laat was geworden zeiden we gedag tegen de jongens en gingen Hermelien en ik naar onze slaapkamers. “Je bent de eerste die heeft gewonnen van Ron is deze hele 4 jaren op Zweinstein” Zei Hermelien lachend. “Echt? O dat wist ik niet was hij dan de beste van de school?” Vroeg ik nu. “Ja in onze eerste jaar kreeg hij zelfs nog punten voor onze afdeling omdat Zweinstein heel lang niet zo’n goede schaker zat op Zweinstein” Zei ze nu weer. “Wow wat goed van hem!” Zei ik enthousiast terug. Terwijl ik me omkleedde ik zou eigenlijk nog douchen maar dat doe ik morgen vroeg wel. “Ja zeker toen stonden we gelijk met Zwadderich maar Marcel kreeg nog eens 10 punten omdat hij ons probeerde tegen te houden toen we de steen der wijze wouden zoeken.
Dat had ik inderdaad gehoord al hun avonturen hier op Zweinstein. “Maar ik ga maar is slapen nu moet morgen veel inhalen” Zei ze en ging haar bed in. “Hermelien je loopt al 2 weken voor op het huiswerk schema?” Vroeg ik nu verbaast. “Ja ik loop dus al achter normaal zijn het altijd 3weken hoor” Zei ze weer als tegen woord. Het jaar was nog maar net begonnen en Hermelien liep al 3 weken voor. Ik zei maar niks en ging me bed in. Ik zou Hermelien om hulp vragen met huiswerk ze zou het kunnen ‘controleren’ voor mij. Dan liep ik ook voor en had ik meer vrije tijd. Bedacht ik me opeens dat zou wel heel handig zijn.
Nog een hoofdstukje omdat ik lang niet had gepost en omdat ik lekker maar 1uurtje school had en me verveelde en een hoofdstukje schreef! <3
Reageer (3)
Verder!
1 decennium geledenik had 3 uur -.-
1 decennium geleden1ste uur had ik studieuur ( tijdsverspilling!! )
2de pww m&n
3e weer studieuur ( tijdsverspilling!!! )
nu ben ik gelukkig vrij
leuk!!!
snel verder!!!
xx
Ik had ook maar een uurtje schoollang leve vrije tijd.
1 decennium geledenBtw: Marcel hield ze tegen om de steen der wijzen te zoekne de geheime kamer is een jaar later
xxxx