Zeven;
Even later zaten we met z'n zessen in de woonkamer van Danny's huis. Zijn ouders waren deze avond op een feestje, dus had hij op dit moment zijn huis voor hem alleen.
'Wat willen jullie drinken?' vroeg hij aan mij en Mary.
'Heb je witte wijn?' vroeg ik hem. Danny knikte en Mary zei dat ze hetzelfde als mij wilde. Danny verdween naar de keuken en ik richtte me tot de andere jongens.
'Hebben jullie zin in vanavond?' vroeg ik grijnzend. De jongens knikte meteen enthousiast, waardoor ik moest lachen.
Al snel kwam Danny de woonkamer binnen met twee glazen wijn. Hij zette die voor zich neer en verdween toen weer de keuken in, waarschijnlijk voor het drinken van de jongens.
Ik keek hoe Danny de keuken in liep en toen hij uit het zicht was verdwenen boog ik naar de jongens toe.
'Wat is een goede manier voor Mary om Danny te versieren?' fluisterde ik en ik had net de zin afgemaakt toen ik een harde stomp tegen m'n schouder kreeg.
'God, Ave,' riep Mary uit en ik zag dat ze helemaal rood werd.
'Ach, rustig maar, het was al goed te merken,' giechelde ik terwijl ik haar omhelsde.
Tom lachte, 'ik denk dat daar niet veel meer voor nodig is.'
Mary keek hem even verbaasd aan, maar grijnsde toen, 'serieus?'
De jongens knikte allemaal, 'hij heeft al vanaf het begin gezegd, toen hij je net had gezien, dat hij je wel leuk vond,' zei Harry.
'Ik wist het,' lachte ik en omhelsde Mary nog wat langer, 'na vanavond zijn jullie samen.'
Op dat moment kwam Danny binnen met vier biertjes en we waren meteen stil.
'Jullie hadden het toch niet over mij, he?' vroeg Danny die al iets door had.
'Nee,' riepen we allemaal tegelijk.
'Aha, ik dacht al,' lachte Danny en hij ging naast Mary op de bank zitten. Ik kon aan haar zien dat ze al een beetje zenuwachtig werd en daardoor moest ik zachtjes, net onhoorbaar, lachen.
'Ik hoorde van Dougie dat jullie in een band zitten?' begon ik maar om de stilte te verbreken. De jongens knikte meteen enthousiast.
'Heeft hij al gezegd hoe goed we zijn?' vroeg Danny.
'Nee, daar heeft hij nog niks over gezegd,' zei ik terwijl ik mijn ogen tot spleetjes trok en naar Dougie keek.
Hij lachte, 'nee, ik heb eigenlijk alleen gezegd welke instrumenten we spelen.'
'Oh, dan moeten we maar eens laten zien hoe goed we zijn,' stelde Tom voor.
'Kijk, dat lijkt mij ook een goed plan,' zei ik terug, 'wanneer jullie een concert geven, of een privé concert.'
'Oh, privé concert!' zei Mary meteen, 'dat klinkt goed.' Ze glimlachte even naar Danny die nog steeds naast haar zat.
We bleven nog een tijdje praten over van alles, maar besloten om half elf om toch maar op weg te gaan naar de club, aangezien we nog een kwartiertje moesten lopen.
Danny en Mary liepen druk pratend voor ons en ik liep samen met Dougie terwijl we lachend toekeken hoe goed Danny en Mary het met elkaar konden vinden.
Reageer (3)
Ik MOET Judd!
1 decennium geledenZoniet, dunno wat de gevolgen zijn, moet ik nog verzinnen.
gauw verder !
x'
Of course wil ik Harry
1 decennium geledenxd
I want Harry
1 decennium geledenSnel verder!