The bitch in Germany -1
Je ligt op bed een tijdschrift over mode te lezen... Er word geklopt op de deur "BINNEN!" roep je.. Je moeder komt binnen.. Ze komt naast je op bed zitten "Amy, ik heb slecht nieuws, vanwege je vaders werk moeten we naar Duitseland verhuizen." Hoor je je moeder zeggen... Eerst dringt het niet tot je door maar als het door je doordringt ga je door het lint... "WAT IK GA NIET MEE NAAR DAT KUTLAND, IK WEIGER GEWOON!!!" "Maar Am..." Je onderbeekt je moeder.. "HOOR JE ME IK GA NIET MEE!" JE moeder zucht en staat op.. "amy pak je spullen we vertrekken vanavond" En ze loopt je kamer uit.. Denkt ze nou echt dat ik mee ga? Nou dan heeft ze het goed mis vuile h*er Maar je weet dat het toch geen nut heeft om je te verzetten... Want dan sleept ze je gewoon mee het huis uit met of zonder spullen.. Je pakt een koffer en smijt alles er woedend in.. Als je een urrtje later klaar ben pak je je mobiel en begint je vriendin te smsen...
Zeg maar als ik verder moet gaan!
Zeg maar als ik verder moet gaan!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Er zijn nog geen reacties.