Foto bij 122.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • iBiebersGirl

    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • xKB

    Ahhhhhh serieusssssss'

    ik wilde zóooo graag gaan,
    maar ik mocht niet.-.-'
    ik zorg dat ik er de volgende x ij ben!
    ik hoop dat ie snel weer komttt.

    en ja man,
    ik baalde ook zo verschrikkelijk erg,
    ik heb de hele dag aan hem gedacht haha;$.
    en ohja, mn ouders werden gek van me.('a)

    en vooral als ik dan nu die filmpjes enzo zie denk ikecht,
    aah kakkkk'was ik daar ook maar.;(
    maarja, volgende x beter.;)

    snel verdeeeeer!<3333

    1 decennium geleden
  • saraaah

    @kimmybiebz

    handfive met kenny?
    omg, ik ben jaloers.
    jammer dat ik niet ben gegaann. :'(
    maar ze zeggen dat ie in december weer komt
    dus dan ga ik wel haha. ;p

    1 decennium geleden
  • carlinnoss4

    verderrrr <3

    1 decennium geleden
  • Goodtimes

    AAAAAAAAAAH, HET WAS GEWOON AMAZING!
    En @kimmybiebzz2 wajow, ik ben jaloeeers!

    Nee, maar het was geweldig! En dat kind die de OLLG was, die keek niet eens blij ofzo. Een glimlachje kun je toch wel op je gezicht krijgen?

    Serieus, mn keel doet nog steeds zpijn van het gillen haha.

    Weetje, hij ging ook in zo'n hartje favorite girl zingen en never let you go.

    Ik zat de 18e rij eerste rang, maar ik kon het wel heeeeeeel goed zien! (:
    op het einde bij baby, gin IEDEREEN die op de eerste rang zat naar voren lopen, want volgens mij zei Justin iet van; don't be affraid, come closer if you want. Zoiets. Maar ik werd echt boos toen er stond, ''Goodnight, love Justin'' want hij had geeneens baby gedaan ofzo. En toen kwam er zo te staan; do you want one song more? En iedereen ging gillen. Toen stond er; ''Scream louder, LOUDER, LOUDER'' serieus, ik schreeuwde mn keel kapot haha. En even later kwam hij weer terug en vroeg ie welk liedje we wilde. Wij allemaal baby gillen, maar hij verstond pray. Hij zong dus een mini stukje van pray. Maar al die dansers van hem keken echt verbaasd want die hadden natuurlijk baby verwacht. En toen deden ze allemaal 1 vinger in de lucht en Justin zei dus, ''Or right, one song'' en toen gilde we baby. Hij zo: ''Ah, baby'' en jaa, toen gingen we naar voren lopen haha.

    Maar het was echt GE-WEL-DIG. Serieus, de bestee avond van mn leven!

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen