Foto bij #chapter 2

uhm dit is niemands pov

jessica en gabriella staan s'ochtens om 7 uur op om naar school te gaan ze kleden zich aan en eten wat, ze lopen naar de fietsen en fietsen naar school.
eenmaal op school
komt taylor aangerent"raad eens wat ik heb'en ze stuiterd rondjes."wow rustig ben je een afstameling van tijgertje"zegt jessica sarcastisch 'haha nee''okee vertel''Ik heb kaartjes met meet&greet gewonnen!''gilt taylor door de aula heen.'echt van wie?!''Van JUSTIN BIEBER''oh''wat oh dat is toch geweldig!'taylor je weet dat ik justin bever haat helemaal zijn arogante vriendjes''ja okee ik wist het maar kom aljeblieft mee het lijkt me echt zo leuk!'.ondertussen komt gabriela en lysse aangelopen,'heej wat is er aan de hand?'vraagt gabriela verbaast'taylor heeft kaartjes met meet&greet pasjes gewonnen'verteld jessica teleurgesteld 'nou dat is toch leuk maar van wie?''Justin bever''oh daar krijg je gaylord'.'ohmygosh tay heb je echt kaartjes voor bieber!'en lysse springt rondjes 'ja!'wie ga je meenemen?''jou,gab en jes''ohgod echt ohgod we gaan bieber zien yeah!!.'heej tay bieber is echt niks voor ons weetje''ja maar please ga mee pleasee ik doe echt alles!'en taylor ging op haar knieen zitten.'okee okee we gaan mee togh jes''pff okee dan alleen voor jou dan''Dankje dankjee' en ze gaven elkaar en knuffel...

verder of niet?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen