Foto bij Hospital. [Samir Nasri]

Die ogen.
Ik wil 5 reacties van 5 verschillende personen. Dus geen 5 reacties van Reina (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Konoplianka

    IK VIND SAMIR EEN POEPIE
    En jij schrijft echt heeel moooi.

    1 decennium geleden
  • Bastille

    o.mijn.freaking.god.
    DAT IS ZO LIEF EN ZIELIG. :9~
    Jij schrijft zúlke leuke SA's! _O_

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Weet je, toen ik die reactie ging typen leek hij veel langer:$
    Dat is ook stom
    En ik weet het dat mijn dubbele reacties niet tellen..
    Maar ik dacht ik deel het even mee

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Ik wil 5 reacties van 5 verschillende personen. Dus geen 5 reacties van Reina (:

    Aahw,, vind je mijn reacties niet leuk dan? ):
    Ik vond het wel leuk om te plaatsen hoor.
    Maar oke, dan niet he. Dan plaats ik wel niet zoveel reacties..
    Dan ga ik hier wel gewoon een grote reactie brouwen. Dat kan natuurlijk ook. Maar, Samir is echt lief dat hij Lauren tegen houd. Het zou anders echt geen lekker beeld zijn, dat is echt zo.. Ja weet ik veel, shockerend ofzo.
    En nou ja, ik vond dit zinnetje wel grappig ghehehe; Zulke ogen heb ik nog nooit gezien, dat wil ik ook... Het lijkt nu alsof je ze zo in de winkel kan kopen. Zo van; Hee, wil jij even een paar bruine ogen voor me halen?..
    Ghehe t zou best kunnen hoor(krul)...
    Maar oke, ik weet niks meer te brouwselen, het is leuker om tigduizend reacties neer te zetten ;$...
    Jammer dat het niet telt.. Maar ja..
    En eigenlijk heb ik zin om dit nu vol met onzin te gaan plaatsen zodat jij morgen ochtend/middag heel veeeeeeeel moet lezen, terwijl het nergens over gaat. Maar laat ik dat maar niet doen.. Zo gemeen ben ik nou ook weer niet..
    Maarja..
    Samir is lief:9~
    Weetje! Iemand bij mij op het werk heet ook Samir ;$
    en die is best wel een beetje knap.. Vind ik..
    En ook wel lief ('A)..
    Wie weet zit het hem wel in de naam:9~..
    En nou ja(cat) Ik wil snel een van Sergio hoor..
    Anders ga ik huilen .. Heel erg hard. Ghehehe..
    (H)

    1 decennium geleden
  • Heretics

    ‘Lien, ga je met me mee?’ vraagt Nick aan het meisje dat naast hem staat. Ze knikt en ze ziet een beetje wit. Hij slaat haar armen om haar heen en kust haar lief. - Anne wil je me dood hebben hiermee omfg! O jezus man! Serieus die kerel moet ophouden rond in mijn hoofd te spoken en Samir is echt een lieverd! :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen