Foto bij You idoit!

Deel 3 (srry voor de Bieber fans!;) Je leest vanzelf wel waarom!)

De bus stopt bij de halte waar ik uit moet,stap uit en loop diep in gedachte naar huis.-Ik weet niet wat die barbie's toch hebben.De meeste skaters wonen niet in een dure villa.Stomme barbie's- Ik pak mijn sluitel uit mijn tas,stop de sleutel in het slot,draai hem om en loop naar binnen.Ik loop naar de keuken,gooi mijn tas neer en pak een bakje kellogs.
Net op het moment dat ik ga zitten komt mijn 1 maand oudere stiefzus Alana als een gek naar me toe gerend.'Jennifer!Jennifer!Jennifer!' 'Doe eens rustig heb je Justin Bieber gezien ofzo?'zeg ik met een kots gebaar.
'Nee!Nee!Jij wel dan?' Ik schud mijn hoofd en lach erbij.'Maar moet je eens kijken!' buiten adem houd ze haar IPhone met een foto van mij en Ryan omhoog.'Ja,dat ben ik met Ryan'zeg ik alsof het niks voorstelt. 'Ryan?Weet je wel welke Ryan dat is!?' 'Vertel het eens meid' 'Zegt Ryan Sheckler je soms iets?' Ze kijkt me aan en knikt wijs.Ik kijk haar haar aan dan naar de foto en dan weer naar haar.'WAT BEN IK TOCH EEN SUKKEL!' roep ik hard.Mijn vader komt aangelopen met zijn nette pak aan.'Lieverds wat is er aan de hand?Jullie zijn zo hysterisch aan het schreeuwen' zegt hij terwijl hij zijn stropdas goed doet.'Jennifer hier had niet door dat de Ryan Sheckler vandaag in haar klas was' 'Dat is toch die skater waar je z'n fan van bent' zegt mijn vader terwijl hij zich haastig even fatsoeneert.'Pap schiet maar op straks kom je te laat' zeg ik met een lachje.Hij geeft mij en Alana een kus op ons hoofd en schiet de deur uit.

De volgende ochtend word ik wakker van het gezang van de vogels die op de boom naast de villa zitten.Langzaam aan word ik wakker.-Vandaag met Ryan skaten.Leuk,nu sta ik echt voor schut als ik op me bek ga- Ik stap uit mijn bed en zie dat het 10 uur is.Ik loop naar mijn badkamer,fatsoeneer mezelf een beetje en loop dan naar beneden naar de keuken.Als ik binnen stap ruikt het naar:Ei, Croissantje en vers geperste sinaasappelsap.Als ik ga zitten aan het soort van bar ding ,zet mijn stiefmoeder het eten voor me en zegt'Goedemorgen meid'
'Goedemorgen Dina' begroet ik haar.'Ga je vandaag nog iets doen?'
'Ik ga vandaag skaten met Ryan' Ik prop het eten naar binnen en Dina vraagt'Een skater dus?Zeker die Ryan Sheckler?'zegt ze een beetje plagend.'Begin jij nu ook al?' Ze lacht en geeft me een plagend zetje.Mijn vader komt met een slaperige kop de keuken ingewandeld in zijn badjas.'Goedemorgen'zeg hij,zet een bakje koffie,gaat naast me zitten en leest een voetbal blad.

Het is 12 uur en ik sta te wachten op Ryan.Voor me licht mijn skateboard,zet mijn voet erop en begin het zenuwachtig heen en weer te duwen.Ik pak mijn BB uit mijn zak,ik wil een sms'je naar Alana sturen maar zij is me al voor.Snel open ik het sms'je Ryan komt jou kant op.Hij is net een huis uitgegaan als een bezetenen.Ja hij woont gewoon tegen over ons xxx Alana Ik lach even en besluit dan om alvast te gaan skaten.Ik spring op mijn board en doe wat tricks op de ramp.In de verte zie ik Ryan als ja inderdaad een bezetenen aan komen skaten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen