Foto bij 71* Morning

Ik was voor het eerst dit jaar het vijfde uur uit.

POV Allison Black

De volgende ochtend werd ik gewekt door Leah. Ze schudde me zachtjes heen en weer en vertelde me om me om te kleden omdat de bus naar Makkah over een half uur vertrok. Ik wurmde me voorzichtig uit Seth's greep en stond op. Mijn shorts verving ik door een skinny jeans met All-Stars eronder. Mijn hempje had ik net uitgetrokken toen ik 2 warme handen op de blote huid van mijn buik voelde. Mijn bh had ik gelukkig al aan en ik hoorde Seth zachtjes grinniken naast mijn oor. 'Goedemorgen,' zei hij zo verleidelijk mogelijk. "Misschien razen er toch iets te veel hormonen door het lichaam van mijn inprent," dacht ik maar ik speelde het spelletje mee om hem te plagen. 'Jij ook hallo,' zei ik hees en zo sexy mogelijk terug. Het werkte blijkbaar want hij kwam nog dichter bij me staan. 'Ga je nu al weg?' fluisterde hij in mijn oor. Door zijn warme adem langs mijn gezicht en zijn warme handen die nog steeds op mijn blote huis lagen, begon ik onwillekeurig te rillen. Voor ik iets kon zeggen draaide hij me gretig om en hij begon me gepassioneerd te zoenen. In deze kus zat meer vuur dan ik gewend was maar Seth hield me zo bezig dat ik daar niet langer overna kon denken. Langzaam liet hij zijn handen over mijn buik en rug strelen waardoor ik weer rilde. Hij grinnikte en onze kus ging langzaam over in een tongzoen. Ik opende mijn ogen even en zag op de witte klok aan de muur dat de bus over een kwartier zou vertrekken. Ik brak de zoen met tegenzin af en gooide snel een shirt over mijn hoofd. Seth keek me teleurgesteld aan en de lust en liefde waren goed te lezen in zijn ogen. Ik glimlachte verontschuldigend en toch speels naar hem en liep naar de badkamer om mijn haar te doen. Net toen ik de badkamer weer uit wilde lopen, stond hij weer recht voor me. Hij pakte mijn gezicht weer tussen zijn handen en zoende me weer. Op de klok zag ik dat ik nog maar een paar minuten had en ik moest ook nog ontbijten. Ik probeerde me uit zijn greep te verlossen maar dat liet hij, schrikbarend genoeg, gewoon niet toe. Hij liet zijn hand onder mijn shirt glijden zonder daar toestemming voor te vragen en het maakte me een beetje bang. Ik probeerde me weer los te werken maar hoe harder ik probeerde, hoe steviger zijn greep werd. Blijkbaar raasde er echt teveel hormonen door zijn lichaam. 'Seth,' probeerde ik maar hij bleef me maar doorzoenen. Normaal zou ik dat niet erg vinden maar nu wilde ik het helemaal niet. En hij wilde zichtbaar véél meer dan waar ik aan toe was. Terwijl ik me nog steeds los probeerde te wrikken, kwam Leah opeens binnen. Ze had in een oogwenk de situatie begrepen en haalde Seth van me af. Ze keek hem kwaad aan en trok mij toen aan mijn hand mee het huis uit. Ik durfde niet meer naar Seth te kijken en eerlijk gezegd was ik een beetje bang van hem geworden. Blijkbaar was inprenting niet geheel bestand tegen lust.

Reageer (18)

  • Gavroche

    Oeeh hormonen! YEAAAAH! xD

    1 decennium geleden
  • yoelleb

    haha, lieve Seth :)

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Oeh, Seth heeft een beetje te veel hormonenxD
    Verder(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • loveer

    Oeeeh verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • Cinta

    woow dat was weard en goed geschreven!!!!!!!!(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen