Foto bij Chapter 37

Zoals afgesproken hadden Ron en ik dus een schaak wedstrijd. We zaten toen met z’n allen bij de openhaard met zowat alle leerlingen om ons heen. “Dus wie zet de eerste zet?” Vroeg ik. “Doe jij maar want jij bent wit en die begint altijd als eerste” Zei Ron betweterig. Wat ik niet erg vond ik ga toch van hem winnen. “Oke even kijken dan pion nar F5” en ik zag dat mijn pion bewoog naar F5. Ron had ook al zijn zet gedaan. En zo zaten we nog wel 3kwartier lang. Ron was echt heel erg verdiept in het spel en ondertussen dropen de leerlingen van Griffoendor ook al weer af.

“Ron je weet toch dat je al verloren hebt?”Vroeg ik aan hem. “Nee er is heus wel een uitweg er is altijd een uitweg. Ik zag Ginny die moest lachen met Hermelien en Harry. “Goed dan ik geef het op je hebt gewonnen” Zei hij het laatste heel zacht. “Sorry wat zei je ik hoorde het niet?” Zei ik weer terug met een glimlach. “Oke jij Junelle Sutton hebt gewonnen van mij Ron Wemel” Zei hij nu luider. En ik zag dat de leerlingen zich omdraaiden en juichten luid. Ik liep naar hem toe “Hé kom op het is maar een spelletje dat weet je toch?” Vroeg ik echt bezorgt tegen hem. “Ja dat weet ik en je hebt het echt goed gespeeld” Zei hij nu met een glimlach terug. “Dankje jij ook hoor ik wist toen we bezig waren even niet meer welke zet ik moest doen” Zei ik terug. Hermelien en Harry kwamen naar ons toe lopen en feliciteerden mij en Ron.

Sorry sorry sorry dat ik nu pas een hoofdstuk post, maar heb toets week en heb me kapot geleerd tussen mijn boeken en was echt heel druk bezig ik hoop dat jullie me vergeven :$

Reageer (3)

  • Fidem

    Ron is gaaf, ik hoopte al op een nieuw deeltje!
    xxxx

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Smesty

    aaaah!!! Ron heeft verloren Ron heeft verloren!!!!xD
    snel verder!!!!
    xx(flower)
    tuurlijk vergeven we je!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen