Red drink?
Alles werd zwart.
Ik lag op iets mals en het rook hier lekker. Ik probeerde mij te verleggen maar een pijnlijke steek in mijn rug weerhield mij daarvan. Ik opende mijn ogen en keek rond mij. De kamer waar ik in lag, was heel groot en mooi. "Hoe voel je je?" Ik schrok mij dood! Ik had Kaname totaal niet horen aankomen en naast mij horen komen zitten. "Hoe voel je je?" vroeg hij nogmaals. "Slecht," antwoordde ik eerlijk. "Drink dit." Hij hield een glas met een rode vloeistof voor mij. "Wat is dat?" vroeg ik wantrouwig. Je weet maar nooit wat die van plan is. "Drink dit en je zult je heel wat beter voelen." Hij schonk mij zijn mooiste glimlach en ik kon niet anders dan het glas aan te pakken. Tsj, vals speler!
*klop, klop* De deur ging open en Yuuki kwam binnen. (een van de Royals) Hij keek niet bepaalt blij, vooral niet toen hij mij zag. "Is er iets?" vroeg Kaname aan hem. "Ja," antwoordde Yuuki kort. Kaname draaide zich terug naar mij en glimlachte zachtjes. "Ik ben even weg. Drink dit op en je zult je beter voelen, echt." Hij stond op en verliet samen met Yuuki de kamer. Ik keek naar het glas. Het rook lekker, maar rood? Oke, ik zal het dan maar proberen. Het smaakte lekker en het was jammer dat het al op was. Ik voelde mij al wat beter, maar moe. Ik ging terug liggen en viel in slaap.
Reageer (1)
Wat lief van hem.
1 decennium geledenSnel verder!
<3.