Lena Adriana Guardiola

De afgelopen week was echt traag voorbij gegaan. Ik mocht helemaal niks. Papa had zelfs mijn laptop afgepakt zodat ik al mijn samenvattingen voor school moest gaan schrijven. Ik heb serieus nog nooit zo veel pijn gehad aan mijn pols, maar ja ik moest toch iets. “Leen ik ga naar de training.” Riep Leoni. “Alsof mij interesseert wat jij gaat doen.” Riep ik terug. “Je bent nog steeds boos he?” riep Leoni en ik hoorde de deur open gaan. “Oh en je vrienden zijn er.” Riep ze en de deur knalde dicht. Oke laat ze nou serieus Lily en Elena buiten staan? Ik ging snel naar de voordeur en opende hem. “Gooide ze nou echt de deur voor jullie neus dicht?” vroeg ik verbaasd. “Ja, jou zus is echt raar.” Zei Elena en ze keek nog even naar achter om te zien wat Leoni deed. “Zullen we ook maar gaan?” vroeg Lily. “Ja is goed, maar ik doe nog even andere kleren aan hoor.” Zei ik en ik liet de twee binnen. “Je moet je zwarte korte rokje aan doen.” Zei Elena en ze rende snel naar boven. “Dacht het niet!” riep ik terug en ik stormde achter haar aan.

Uiteindelijk was het toch het zwarte korte rokje geworden, maar wél met een legging eronder. “Je ziet er prachtig uit.” Zei Elena met een grijns. “Dankje.” Glimlachte ik en we liepen het stadion in. “We hebben zeker de warming up gemist?” zei Lily en ze keek naar de jongens die met een of andere rare oefening bezig waren. “Think so.” Zei Elena en ze haalde haar schouders op. We liepen de tribune op en namen, helaas, plaats naast Leoni en al haar vriendinnetjes. Leoni is natuurlijk weer bevriend met alle vriendinnetjes van de voetballers. Bluebell en Rosita keken me allebei met een glimlach aan en Kim en Emma gunden me geen blik, net als Leoni. “Je ziet er leuk uit Lena.” Zei Bluebell met een glimlach. “Dankje.” Zei ik met een flauwe glimlach en ik richtte me op de training. Ik zag Sergio bij Bojan en Cesc staan en ik kreeg automatisch een glimlach op mijn gezicht. Bojan zwaaide even naar me en ik zwaaide terug. “Het is best wel raar dat jij goed bevriend bent met Bojan, en dat jij en Emma niet zo goed bevriend zijn.” Zei Lily verbaasd. “Tsja, ik snap ook niet dat Emma bevriend is met Leoni, maar ja.” Zei ik en ik haalde mijn schouders op. “Je weet dat ik je gewoon kan horen he.” Zei Leoni boos. “Je weet dat ik jou niet mag he.” Zei ik met een glimlach. “Wow, sinds wanneer bijt Lena zo van zich af?” vroeg Kim verbaasd. “Geen idee, maar wat ik wel weet is dat ik het niet leuk vindt.” Zei Leoni boos. “Weet je hoe dat heet Leoni? Eigen schuld dikke bult. Je hebt zelf het verkeerde voorbeeld gegeven.” Zei Elena en ze keek Leoni boos aan. Leoni en Elena zijn net als water en vuur. “Ja nou..” begon Leoni maar ze werd onderbroken door Rosita. “Oke stil jullie, ik wil de training bekijken.” Zei Rosita en ze keek van Leoni naar Elena en weer terug. “Oke oke.” Mompelden Elena en Leoni tegelijk. Zo kan het natuurlijk ook..

Reageer (13)

  • Casanova

    Ik mag die Elena daaro wel :')

    1 decennium geleden
  • Haz

    abo+snel verder!

    1 decennium geleden
  • Jugador

    Dit verhaal rockt hard haha,
    Nog een abo erbij! <3

    1 decennium geleden
  • ZaynHeaven

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Gotzeus

    Verder!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen