Foto bij Final Day 2

Deel 2 :)

Iedereen lacht nog steeds,ik kan wel door de grond zakken van schaamte.
'Nu is het genoeg!'roept onze mentor boos.Ze stoppen met lachen.Ik voel tranen prikken en zie Ryan raar maar lief naar me kijken.Ik sta op,pak mijn spullen,loop zo snel mogelijk de klas uit naar de dichtstbijzijnde
wc en sluit me zelf op.De bel gaat,het is pauze,iedereen loopt luidruchtig over de gangen naar de kantine.'Jennifer?Zit je hier?'vraagt een bezorgde stem.'Ga weg!'roep ik.'Jennifer kom er nou uit.Ik durf de meisjes wc niet in'antwoord de stem.Rustig kom ik de wc uit,daar staan Jonathan,Ben,Mike met daar achter Ryan.'Gaat het'vraagt Mike bezorgd.'Nee,niet echt,ik wil hier nu echt weg!' Ik kijk in de spiegel,mijn mascara is helemaal uitgelopen.Ik veeg het weg,rommel in mijn tas en doe weer nieuwe mascara op.

Met zijn vijven lopen we over de gang naar onze mentor.Ryan komt naast me lopen en stelt zichzelf voor 'Hee,ik ben Ryan'zegt hij en steekt een hand uit.'Ik ben Jennifer' zeg ik terwijl ik zijn hand schud.Hij vraagt nieuwsgierig 'Wat hebben die meiden toch tegen je?' Heel even twijfel ik,neem even een diepe zucht en vertel hem het verhaal. 'In de eerste ging ik heel veel met hun om.Ze waren toen nog aardig en normaal,dat veranderde in het laatste half jaar in de eerste.Ik wou ook eens met andere mensen om gaan dat vond Britney dus niet kunnen en heeft toen gezworen mijn leven een hel te maken' Ik slik even en bijt op me lip om de tranen tegen te houden. 'Wat erg. Gaat het al lang zo?'vraagt hij. Ik knik en kijk naar de grond ineens voel ik een arm om mijn middel gaan.Ik kijk hem aan en zie dat hij rood word waardoor ik zelf ook rood word.Mike,Jonathan en Ben fluisteren met elkaar.We zijn bij het lokaal van mijn mentor aangekomen,gaan naar binnen en praten een beetje over het gedoe.In de tussen tijd eten we ook.De bel gaat weer en we gaan weer naar de les.Gelukkig hoeven ik nog maar 2 lessen en daarna eindelijk vakantie!

De lessen verlopen weer zoals altijd : SAAI.
De laatste bel gaat,eindelijk vakantie iets waar ik echt aan toe ben.Op mijn eigen tempo loop ik naar mijn kluis.-OH SH!T daar staat de barbie bende met hun vriendjes-'KIJK eens Wie daar is!Skater-Girl!'roept een van de meiden.Rustig loop ik langs hun heen naar mijn kluis.Ze lopen langs mij heen en één van de Kan's besluit om mij hard tegen de kluisjes aan te duwen.*KNAL*Met een harde klap kom ik er tegen aan.Ryan ziet het gebeuren,komt snel naar me toe gerend en vraagt'Gaat het?Het zag er pijnlijk uit' 'Het gaat wel,ik ben er gewend aan geraakt'antwoord ik hem.Hij pakt mijn tas op,ziet dat er een foto van mij een grind doen met mijn skateboard naast liggen,geeft mijn tas aan mij maar houd de foto in zijn handen en bestudeerd het.'Ben jij dit?'vraagt Ryan.'Uhhm,Ja maar ik kan er helemaal niks van'antwoord ik terwijl ik de foto uit zijn hand pak en snel terug stop in mijn tas.

Samen lopen we het schoolplein af.Eindelijk vakantie geen gezeur van die barbie's en hun idioten vriendjes.Ryan vraagt'Zullen we een keer samen skaten?'
Ik kijk hem verbaasd aan'Weet je het zeker?' 'Ja,waarom niet?'
'Nou,ik ben echt slecht' 'Zie ik je dan morgen bij het skatepark om 12:00'vraagt hij.Ik knik.Hij loopt naar een auto toe en stapt in.Ik loop naar de bus toe en stap in.Niet wetend met wie ik nou echt heb afgesproken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen