That's, like, really weird dude.
15 hoofdstukken in.. 2 dagen?
Ik ga op zoek naar Geoffrey en uiteindelijk vind ik een kamer met grote blauwe deuren. Ik klop een paar keer, maar nadat er niemand gehoor aan geeft ga ik gewoon naar binnen. Ik zie een bed zoals het mijne, een TV, een kast, een deur naar de badkamer en een luik. Heel normaal dus. "Wait, wat? Een luik." denk ik. Ik loop snel naar het luik en open het. Ik zie een ladder omlaag en ga ervan af. "Oh, als ik nou maar niet in de problemen kom." denk ik. Beneden aangekomen stap ik op een natte grond. Het is een stenen grond en heel erg glad. Ik loop op gevoel omdat het pikkedonker is. Maar ik zie verderop een lichtje verschijnen, en snel loop ik er naartoe. Ik zie dat het een lampje is en achter het lampje is een deur, dus open ik hem. Achter de deur zie ik een hele groep mannen om tafels. "Holy fu--. Dat is, zeg maar, heel erg raar." denk ik, terwijl ik met grote ogen naar de mannen staar. Ze staan gebogen en ergens naar te kijken. Ik zie dat Geoffrey er ook is, aan de eerste tafel. Hij kijkt op en ziet dat ik er ben. Ik hoor hem vloeken en hij stampt op me af. "Wat doe jij hier, in godsnaam?" zegt hij. "Ik weet niet wát dit is, maar dit is niet 'godsnaam'." antwoord ik droog. Hij slaat me in mijn gezicht en trekt me mee, voorbij de mannen aan de tafels, de mannen die gluren. Hij trekt me verder, naar een andere deur en open hem. "Weer een hok." denk ik geschrokken. Geoffrey smijt me erin en slaat de deur dicht. "Blijf en wees stil!" zegt hij. Ik hoor hem stampvoetend weglopen, vast weer naar een tafel. Ik kruip weer in een hoekje. "Fijn, toch weer in de problemen." fluister ik. Ineens hoor ik glas vallen. "Shit! Wat doe je nou, klootzak?" hoor ik iemand schreeuwen. De ander antwoord door weer terug te schelden en uiteindelijk zijn ze allemaal druk in de weer met schelden. Ik hoor weer voetstappen hierheen en Geoffrey opent de deur weer. Hij zucht, "Je had hier niet moeten zijn, Jamie. Ga maar naar boven, maar spreek hier niet over. Met niemand." zegt hij. "Waarom niet? Wat is dit?" vraag ik. "Illegaal pokeren, lieverd. Doe maar alsof dit nooit is gebeurd, oke?" zegt hij, en hij trekt me overeind waarna hij me terug naar de ladder leid. "Geen woord, Jamie." zegt hij nogmaals, maar veel strenger.
Terug bij mijn kamer aangekomen zie ik hoe vies mijn jurk is. Ik trek hem uit en gooi hem in de was, waarna ik mijn radio aan zet en meezing met liedjes van All Time Low en Green Day. "God, wat hou ik van deze zender." denk ik. Na een aantal uur naar de radio geluisterd te hebben ga ik tevreden in mijn bed liggen. "Het is best oké hier." denk ik.
Reageer (1)
Coooool!!!
1 decennium geledenI love this story!!!