Blush, beauty, blush.
Ik word wakker van getik naast mijn bed, dus open ik mijn ogen om te kijken wie het is. Ik schrik overeind als ik zie dat het Geoffrey is. Hij kijkt me woedend aan en ik wil net beginnen met praten, als hij mij het bed uit sleept en me tegen de grond smijt. "Wie heeft jou toegestaan haar eruit te halen?" schreeuwt hij. Dan knielt hij neer en verontschuldigd zich voor het schreeuwen. "Sorry, Geoffrey, maar ik kan het niet aan iemand in dat stinkhok te zien zitten." stamel ik. Geoffrey kijkt naar Lola. "Jamie. Ik zou graag hebben dat je haar terug brengt naar het hok." zegt hij. Ik schud mijn hoofd. "Nee, Geoffrey. Moet jij eens in dat hok gaan zitten, het is er echt niet fijn." Geoffrey knikt, "sorry." zegt hij. En hij vertrekt weer. Ik zit nog op de grond en zie hoe hij wegloopt. Lola kreunt en snurkt, dan word ze wakker en kijkt ze naar me. "Wat doe je?" fluistert ze. IK schud mijn hoofd en sta op. "Zullen we wat gaan eten?" vraag ik. "Tuurlijk." zegt ze. Maar we kleden eerst om voordat we gaan eten. Onderweg naar beneden komen we Drew weer tegen, hij kijkt gauw weg en ik zie dat hij een rood hoofd krijgt. Ik stoot hem heel per ongeluk, expres, aan en hij kijkt om. Lola kijkt naar Drew en ik zie dat Lola ook rood word. Lola heeft een heel schattig roze jurkje aan, met een lintje om haar middel. Ik heb een groene jurk aan met een stoffen roos op mijn zij genaaid. We lopen naar de keuken en daar staat John. "Hey, John." zeg ik, "Hey!" antwoord hij. "John, kan jij iets van diner maken voor ons?" vraag ik. "Tuurlijk." zegt hij, en hij begint meteen. Lola en ik lopen naar de woonkamer en daar gaan we op de bank zitten. We wachten en wachten en na ongeveer een half uur roept John voor het eten. Als we gaan eten zitten Drew en John er ook bij. "Hoe oud is ze, eigenlijk?" vraagt Drew op fluistertoon. "Weet niet." antwoord ik. Dus hebben we een nieuw gespreksonderwerp. Na het eten en het gepraat blijkt dat Lola 15 is, ik ben net jarig geweest, Drew is 17 en John blijkt 18 te zijn. Ik had dus mis gegokt. John en Drew ruimen de borden op en ik stel voor om naar buiten te gaan. Lola en ik wandelen tot aan de deur, we gaan maar niet naar buiten want het veld is erg nat en modderig. Lola vraagt of ze terug zou mogen naar de keuken en ik heb een vermoeden dat dat is omdat Drew daar is. "Tuurlijk." zeg ik, en glimlach. Lola verdwijnt in de keuken en ik verveel me. Ik denk even na wie ik tot nu toe heb ontmoet hier, en dat zijn alleen Drew, John, Lola en Geoffrey. Maar er was nog een man die mij kidnapte. De man van de auto.
Reageer (2)
Oja, snel verdeer!!!
1 decennium geledenOeeee!!! Wie is de man in de auto??
Drew & Lola
Johnny & Jamie