010~
Cesc Fabregas
“Dag lief zusje van me. Ga je nu wel reageren op wat ik zeg? Of vind je alleen knappe mannen interessant?” zei ik en ik pakte Nia haar hand vast. “Jij bent toch ook knap.” Zei Rose en ze drukte een kus op mijn wang. “Dat zeg je alleen maar omdat je van me houdt.” Zei ik en ik stak mijn tong uit. “Vandaar dat je tegen mij zegt dat ik knap ben.” Zei Rose gekwetst. “Je weet dat het een grapje was he.” Zei ik en ik drukte mijn lippen op die van Rose. “Dat mag ik hopen voor je.” Fluisterde Rose toen ze de kus onderbrak. “Gelukkig maar.” Glimlachte ik en ik drukte mijn lippen weer op die van Rose. “Ehm stoor ik?” zei Nicklas. Ik liet Rose los en keek Nicklas aan. “Nee hoor.” Zei ik met een glimlach. Nicklas ging tegenover ons zitten en keek naar Nia. “Heeft ze al weer bewogen of iets?” Vroeg hij. “Nope, ze reageert nog steeds alleen op jou.” Zuchtte Rose. “Sorry.” Mompelde Nicklas. “Voor de laatste keer, je kan er niks aan doen Nick.” Zei ik. “Ja maar weetje. Het voelt zo lullig, ik ken Nia niet en ze reageert op mij. Dat klopt toch niet.” Zei Nicklas met een pijnlijke blik. “Ach het zij zo, we can’t change it. Ik ben allang blij dat tenminste nog reageert. Het is beter dan niets.” Zei ik met een zwakke glimlach. Op dat moment bewoog Nia haar armen. We keken alle drie geschrokken naar haar. “Je zei niet eens wat.” Zei Rose geschrokken. Daarna gingen Nia haar ogen langzaam open. “Nia!” riep ik blij en ik voelde een traan over mijn wang lopen. “Cesc.” Zei ze met een schorre stem en ze kreeg een flauw glimlachje op haar gezicht. Ik drukte snel op een knopje zodat een van de doktoren zou komen. Nia glimlachte naar Rose en keek daarna naar Nicklas. “Wie ben jij, en wat doe je hier?” vroeg Nia verbaasd. Nicklas kreeg een pijnlijke blik in zijn ogen. “Ik eh. Ben Nicklas.” Zei hij geschrokken. “Weet je dan niks meer?” vroeg ik verbaasd. “Nee, ik heb geen idee wie dat is. En ik wil dat hij gaat” Zei Nia zacht. “Sorry.” Zei ik en ik keek Nicklas spijtig aan. “Het maakt niet uit.” Zei Nicklas gebroken. Arme Nicklas.
Reageer (8)
Verder
1 decennium geledenSnel verder:9~
1 decennium geledenNia, dat is Nick, die lieverd, die je een kus gaf
1 decennium geledenVerder!
1 decennium geledenX
Ooohn zo erg voor Nicklas.
1 decennium geledenZe herinnert hem niet, maar ze reageerde wel op hem.
Mooi geschreven!
snel verder.
xx