27:D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Unusual

    Dat laatste stukje is mooi. Heel erg mooi.

    God,is Tom weer aangehouden? Wat een pipoxD Wat haalt ie toch allemaal uitxD
    Kus

    1 decennium geleden
  • Esemesje

    De volgende dag toen ik wakker werd zag ik een groot doos. Heel mooi verpakt. Met een rood strik erop. Het zag er mooi uit. En ik natuurlijk met mijn nieuwschierigheid, ik deed het open. Jij kwam binnen. 'NIeuwschierege engel van me' Zei je. Ik schrok op. 'Ik.. Ehh... Ik wou.. Eehh...' Ik kwam niet uit mijn woorden. Je kwam naar me toe en zei; 'Je wou mijn vrouw zijn, dit is het begin.' Zei je. 'Doe maar open.' Ik deed het open, het was een jurk. Een heel mooi jurk... 'Dit is ons trouwjurk. We gaan in de zomer trouwen, en dan gaan we naar Thailand. Ik kon mijn oren niet geloven... Het was echt mooi. Hoe je het had gepland... Ik sloeg mijn armen om je nek. 'Ik dacht dat je het niet wou.. Ik had dit niet verwacht... Ik hou van je...' Zei ik.



    Zomer was dus té laat. Het is nu pas zomer.. De zon schijnt elke dag. Maar gaat ook weer onder.. Maar ons liefde gaat nooit onder... Wat er ook gebeurt! Ik kom naar je toe. Wij gaan daar, in de hemel trouwen. Samen... (Word vervolgd)

    dat is t mooiste stukje

    en ja ik wil die trouwjurk zien!

    1 decennium geleden
  • Sensible

    verderr! en ja, ik wil die jurk zien!! n da van Tomm... ocharmMM.. een stel condooms!! typisch Tom :) hi

    lyy!!x

    1 decennium geleden
  • NaniDiamonds

    Tom aangehouden :O

    was dat niet gewoon voor controle ofzoo?? was namelijk ook zo een x in Duitsland xD

    verderrrrrr:D:D

    xxx(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen