Foto bij 1| Summer holiday.

<3
proloog.

''Hermione!''Riep Fay blij terwijl ze Hermione een knuffel gaf.
Ze was net afgezet bij het huis van de Weasly's waar ze de laatste weken van de vakantie ging logeren. Omdat Harry, Ron en Hermione er ook waren was het tien keer zo geweldig. Fay lied Hermione weer los en liep mee naar binnen. Fay begroette Ron, Ginny, Fred en George net zo uitbundig als Hermione, ze was in een geweldige bui. ''Waar is Harry?''Vroeg Fay terwijl ze om zich heen keek. ''Wil je die soms ook een knuffel dood geven''Zei Ron grinnikend. ''Je leeft nog dus niet klagen''Zei Fay met een schattige glimlach. ''Harry komt morgen pas''Zei Hermione snel, ze vond het niet bepaald leuk hoe Fay tegen Ron deed, ze was veel te lief.
''Oh oke''Zei Fay schouderophalend, ''Fay zal ik je naar je kamer leiden?'' Vroeg Ginny glimlachend, ''Je deelde een kamer met mij''.
''Is goed''Zei Fay, terwijl ze Ginny volgde zweefde haar hutkoffer achter haar aan. Dit werd echt de vakantie van haar leven en ze kon niet wachtten om weer terug naar Hogwarts te gaan.


Reageer (4)

  • Totodile

    hp 6 is mn favoriet !!!!!!!(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)
    ik hoop ook dAt met dat flesje geluk ook momt XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

    1 decennium geleden
  • Kurt

    Mag ik wat verbeteren??:$ Jij hoeft niks te verbeteren hoor, het viel me alleen op.
    Je zei in de inleiding dat je gaat proberen om Engelse namen te gebruiken, toch?
    Dus het viel me op dat je Wemels en Zweinstein schrijft in plaats van Weasleys en Hogwarts. Maar je schrijft wel Hermione. Het viel me alleen maar op hoor! Dus je mag het van mij ook zo laten(A).
    xx(flower)

    1 decennium geleden
  • Cinta

    ZOO vet mij lijkt ie zoo leuk dus snel verder!!!(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Oeehh leuk ;)
    Snel verder!!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen