Foto bij ~001~

(flower)

Ik werp nog een blik uit het raampje. Tranen springen in mijn ogen als ik een moeder haar dochter uit zie zwaaien. Mijn moeder zwaaide mij ook altijd zo uit, toen was ze nog niet ziek. Ik ging naar een tovenaarsschool in Nederland. Mijn moeder en ik kwamen uit Engeland, maar waren naar Nederland gekomen toen Black opgepakt werd. Ik was toen pas drie, nu ben ik 16. Niemand weet dat ik zijn dochter ben, zelfs hij weet niet van mijn bestaan. Mijn moeder heeft het hem nooit durven vertellen. Ze heeft altijd in zijn onschuld gelooft, ik weet niet wat ik moet geloven. Toen mijn moeder vorig jaar ziek werd, ben ik niet naar school gegaan om voor haar te zorgen. Ik verloor al het contact met mijn vrienden, ze lieten me allemaal vallen, mijn moeder was de enige die ik nog had. Toen ze overleed was de keuze dan ook snel gemaakt, ik had niks meer in Nederland. Iedereen zegt dat Black op zoek zal gaan naar de bekende Harry Potter, dus nu zit ik hier in de trein op weg naar Zweinstein.

Reageer (10)

  • Karube

    Ik ga jou even een kudo geven want dat vergeet ik altijd bij anderen te doen :'D
    Ik ben benieuwd naar de rest dus ik ga snel door ^^

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    KUDOOO!!!:D
    (abo had ik al!(A))
    Nice!(K)

    Xx. (K)

    1 decennium geleden
  • Featherbirds

    Nice story

    Me loves Hp =33
    En natuurlijk Fred ;D

    1 decennium geleden
  • SuperrrLouis

    oeh, dus harry heeft Sirius wel als peetvader
    H-I-P

    1 decennium geleden
  • superayumi

    leuk!!!! een abo en kudo en reactie voor jou als je verder gaat. (die reactie heb ik al gegeven(zip))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen