Het plan
Reacties, kudo's en abo's zijn altijd leuk!!!
Langzaam zakte de zon achter de kale vlakte. Violet zou in haar auto moeten blijven deze nacht en haar plan uitwerken. Wat dat plan ging worden bijvoorbeeld. Liggend in de auto zette Violet alles wat ze wist op een rijtje. Ze moest van de Heer de dieren wereld redden, bedoelde hij dit wetenschapsonderzoekscentrum uitschakelen? Of hij wel of niet dit bedoelde Violet zou de dieren daar binnen redden, maar hoe. Langzaam ontstond er een plan in haar hoofd. Wat als ze nu naar binnen zou gaan en alles af ging breken? Maar toen schoot het weer binnen wat Reynaert had gezegt: Er is zo veel beveiliging. Ze zien je al vanaf een kilometer ver. Zou dat ook ’s nachts zijn? Waarschijnlijk wel. Dus binnen glippen was geen optie. Ze moest de mens kennen, weten wat ze zouden doen, waar ze in geloven dat soort dingen. Ze moest hun vertrouwen winnen.
Opeens schoot Violet overeind. Dat was het! Ze moesten haar vertrouwen, haar vrijwillig binnen laten. Ze moest toegang krijgen tot alle dieren. Dan kon ze de dieren daarna vrijlaten. Dat was het! Dat was de manier. Morgen ochtend zou ze naar het gebouw toegaan en… Het volgende probleem drong tot Violet door. Hoe gaat ze binnen komen? Gewoon zeggen: hoi ik ben een vampier Violet genaamd en zou graag bij jullie komen werken leek haar geen echte optie. Maar misschien kon ze zeggen dat ze een baan zocht. Zouden ze daarin trappen?
Er zijn nog geen reacties.