* 10 *
Jennifer p.o.v
Ik glimlachte naar Jake en duwde hem vooruit. We liepen verschillende rijen door en plots stopte Jake en ik keek naar wat hij keek. Owh jaa dat is echt perfect, dacht ik verwonderd. Ik nam het uit de rekken en nam het mee naar de pashokjes. IK duwde het in zijn handen en hij liep het hokje binnen. Ik ging in de zetels zitten en wachtte tot hij uit het hokje zou stappen.
Jacob p.o.v
Wat ik nu aanhad was totaal mijn smaak. Ik stapte grijnzend het hokje uit en keek Jennifer aan die me met grote ogen aankeek. Ze begon ook te grijnzen.
‘Dat is hem’ zei ze. Ik stapte weer het hokje in en verwisselde de kleren voor mijn afgeknipte jeans en mijn grijs shirt. We liepen naar de kassa en ze betaalde het. Ik zag weer de prijs en mijn maag draaide zich weer. 356 $ ?! Dat is echt gigantisch veel maar Jennifer deed alsof het niets was. Voor gewoon een paar kleren eh. We liepen weer de winkel uit ik liep automatisch naar de auto maar Jennifer trok me terug en ze trok me mee naar een schoenenwinkel. We liepen binnen en ze ging meteen naar de vrouwenschoenen en ik liep twijfelend een andere richting uit. Ik keek tussen de rekken van de mannenschoenen. Ik keek rond en zag een glimmend paar Nike schoenen. Ik was meteen verkocht en nam de doos met mijn maat. Ik liep toen in de richting waar Jennifer heen gegaan was en zag dat ze verlekkerd naar de schoenen keek. Ik zag naast haar dat ze al 5 dozen met schoenen had, ik zag dat het allemaal Vans waren. Ze had nu All-stars vast en ze paste er een stuk of 7 en ze nam er 4 van mee. Toen kwam ze bij de pumps, stiletto’s en killerheels. Ze had 2 paar killerheels vast en trok ze aan. De één had een een rare hak, net een slang. En de ander was met riemen en kettingen. Ze paste beide dus ze legde ze bij de andere. Daarna had ze een [url=]stiletto[/url] vast met riemen en een gouden cirkel in het midden. Er kwam een vrouw van de winkel naar ons toe en toen ze zag met wie ze te maken had keek ze even met grote ogen en toen begon ze te praten.
‘Miss Hopkins de schoenen die u vader bestelt had staan in de glazen kast daar’ en de dame wees naar een glimmende kast vol dure schoenen. Jennifer liep er naartoe en bekeek ze even.
‘Mag ik deze eens passen?’ vroeg ze en wees rare witte aan. Toen de mevrouw ze uit de kast haalde kon ik zien wat voor schoenen ze eruit had gehaald. Het waren net Lamborghini’s. Ze trok ze aan en ze pasten precies. De mevrouw nam alle schoenen die in de kast stond mee en Jennifer nam die mee die ze net had uitgekozen. Ze nam ook de doos van mij mee en zei nog tegen me.
‘Je mocht er nog meenemen hoor’ en ze keek me glimlachend aan. Ze legde ze op de balie en de mevrouw begon af te rekenen.
‘Dat is dan 1086 $, alstublieft’ zei de mevrouw en ik dacht net nog dat mijn ogen uit hun kassen zouden rollen. En weer deed ze alsof het niets was. Toen het in zakken was liep Jennifer met 10 tassen en de vrouw met vijf. Ze liep mee naar de auto en hielp met inladen en wenste ons nog een prettige dag. Het rare was Jennifer ging niet aan bestuurderskant gaan zitten maar aan de andere kant. Ik keek haar vreemd aan toen ze net ging instappen.
‘Jij rijd’ zei ze met een grijns. Ik begon te glunderen en stapte in aan de bestuurders kant…
De Lamborghini stiletto's kvind ze echt gaaf ^^
Reageer (3)
GEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
Die schoenen zijn echt gaaf!
1 decennium geledenDit hoofdstuk ook trouwens
vedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer !!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden