3 Princess
'Melissa, wordt is wakker! We zijn er' hoorde ik een vrouwen stem zeggen. Ik deed langzaam mijn ogen open. Het moest vast Lily zijn, mijn assistente. Maar tot mijn verbazing zag ik geen Lily, nee ik lag in een auto. En dat was.. Pattie. 'Melissa, Justin wacht op je en zijn vrienden ook. Kom op schat, sta op' ratelde Pattie verder terwijl ze haar zonnebril afdeed. Ik knikte afwezig en stond op uit de autostoel. Toen ik uit de auto liep snoof ik de buitenlucht op. Mijn oog viel op het lichtbruine huis waar ik nu tegenover stond. Dat moest vast Pattie's huis zijn. Het zag er best wel schattig uit vond ik. Oké, vergeleken met mijn huis was het mini. Maar, zonder het te vergelijken met andere huizen, het zag er best wel schattig en knus uit. In de tuin stond een kleine trampoline en een hangmat. Ook was de tuin versiert met verschillede soorten bloemen. Roze, rode, blauwe, paarse elke kleur bloemen vond je wel in die tuin. Verder zag ik een schommel. 'Mooi ingericht Pattie!' zei ik onder de indruk. Pattie glimlachte en keek trots naar de tuin: 'Ik heb er heel lang over gedaan. Die schommel heb ik voor Jaxon en Jazmyn geplaats' Ik keek Pattie fronsend aan. 'Justin was toch je enige zoon?' Pattie knikte. 'Ik ben gescheiden met Jeremy, Justins vader. Maar soms komen Jaxon en Jazmyn, zijn kinderen die hij heeft met zijn vrouw Erin, hier naartoe. En als ze hier komen, schommelen ze graag' Ik keek Pattie moeilijk aan. Ze wist blijkbaar wat ik wou vragen want ze vervolgde haar verhaal met: 'Ik vind het niet erg, hoor. Jeremy en ik zijn als vrienden uit elkaar gegaan. En ik mag Erin heel graag' Ik zuchtte opgelucht. 'Ik dacht heel even dat dit een akward moment zou worden. Maar gelukkig niet' Pattie grijnzde en deed de autodeur dicht. 'Kom we gaan naar binnen. Justin en de rest wachten' Ik knikte goedkeurend en liep met Pattie het tuinpad op. 'Wacht!' zei ik toen Pattie de deur wou openmaken. Pattie draaide zich om en keek me vragend aan. '1: zit mijn make-up nog goed?' vroeg ik terwijl ik haar geschrokken aankeek. Pattie schudde lachend haar hoofd en knikte. 'Het zit perfect, meid!'
'Oke, en 2: wat gaan we doen met mijn koffers?' Pattie deed de deur open en antwoordde: 'Die pakken de jongens zo wel uit de kofferbak' Ik knikte en voelde mijn benen slap worden toen ik naar binnenliep. WTF, was er met me aan de hand? Ik was nooit zenuwachtig.. Ik rechtte mijn rug en liep zelfverzekerd de woonkamer binnen, waar ik gelach hoordde. Toen ik naar binnenliep stopte het gelach en branden alle ogen op mij. 'Hallo, ik ben Melissa' zei ik vriendelijk maar ergens ook een beetje bitchy. 'Hallo!' zei een vrolijk meisje met bruine haren. Ze stond op en stelde zichzelf voor. 'Ik ben Caitlin! En de jongen die daar zit is Christian, mijn broertje!' Ik glimlachte naar Christian en Caitlin. Die Caitlin mocht ik ergens wel.. Ze deed me denken aan Mandy. Spontaan, vrolijk en haar mond stond nooit stil. 'En ik ben Ryan! En die gozer daar is Chaz' Chaz stak zijn hand omhoog en Ryan grijnzde. 'Aha, en wie van jullie is dan Justin?' vroeg ik. Een jongen met prachtige bruine ogen stond op en keek me doordringend aan. 'Hey, ik ben Justin' zei hij met een absolute fake-smile. Ik bedoel, ik zie het wanneer iemand een fakesmile opzet. Ik heb het zelf 10000x gedaan. HALLO IK HEB DE FAKESMILE UITGEVONDEN! Ik trok mijn wenkbrauwen op en besloot netzo fake terug te doen. 'Hi, ik ben Melissa zoals je dan wel weet. Ik ben een prinses en je kan die fakesmile wel wegdoen hoor Justin' zei ik met een bitchy smile op mijn gezicht. Ik hoorde een paar mensen lachen en zag dat Ryan bijna op de grond lag van het lachen. 'Die meid heeft pit!' zei Chaz lachend. Justin keek ze met een boze blik aan en wendde zich weer tot mij. Pattie keek me streng aan. 'Melissa, bied je excuses aan! Dat was niet netjes! Justin probeert zich voor te stellen, ja?' Ik keek Pattie met open mond aan. Justin was hier degene die zich gedroeg als een mannelijke diva. Ik zag dat Justin me grijnzend aankeek. 'Toe maar, Melissa zeg het dan. Ik vergeef het je als je het magische woord zegt' zei Justin glimlachend. Ik kuchtte en keek hem nepzielig aan. 'Owke, Justin. Het magische woord zeg je?' Justin knikte. 'Oke, here it goes: FUCK YOU BIEBER!' Justin en Pattie keken me met open mond aan en ik hoordde meisjeslach. Ik keek naar de bankstel en zag Ryan, Christian en Chaz niet meer op de bank zitten, maar lachend op de vloer. Ik wist niet dat ik zo grappig kon zijn.. En ik wist ook niet dat jongens zo'n meisjeslach kunnen hebben.
SO WHAT DO U THINK! MEER ABBOS ZOU GREAT ZIJN! Ik heb best wel lang aaan dit stuk gewerkt en geen hw en niet geleerd daardoor.. Dus ik verdien een lekkere lange reactie! En een kudoo tochh? xx
Reageer (4)
Geweldig verhaal!!! En het was het niet leren waard!!! Want dit hoofdstuk is echt leuk!!! Ik ga snel verder, want ik ben te nieuwsgierig!!! <333
1 decennium geledenI like your story!
1 decennium geledenheel erg snel verder(H)
wanneer ga je verder? :'(
1 decennium geledenverder.
1 decennium geleden