69* Hi guys
POV Allison Black
Tegen 5 uur begon het al flink af te koelen dus we besloten met z'n vijfen te gaan eten. De jongens kwamen maar niet terug dus tegen 7 uur besloten we om maar weer naar het strand te gaan en daar ons eigen kampvuur te gaan maken. Het ging beter dan gedacht, we droegen het hout samen naar één plek en daar staken we het met twijgjes aan. 'Girlpower!' schreeuwden we vrolijk. 'We hebben die jongens helemaal niet nodig,' zei Rachel grijnzend en ze sloeg haar arm om me heen. Ik glimlachte naar haar en genoot van de warmte van het vuur. Het verving Seth's warmte niet maar het kwam in de buurt. De marshmallows die we mee hadden genoemen spiesten we aan takjes en we hielden ze in het vuur. Toen mijn marshmallows goed waren haalde ik het takje uit het vuur en net toen ik er een wilde eten, voelde ik een hand op mijn schouder. Ik slaakte een gilletje van schrik en op precies datzelfde moment gilde de andere meiden ook. Toen ik me omdraaide zag ik dat het vuur een rode gloed wierp op het gezicht van Seth. Hij glimlachte verontschuldigend naar me en ik drukte snel een kusje op zijn mond. Daarna ging hij naast me zitten en hij trok me tegen zich aan. Ik bood hem mijn marshmallows aan en die at hij maar al te graag op. Genietend hing ik tegen hem aan, ik streelde met mijn vingers zachtjes over de blote huid van zijn borst. Hij was weer veilig bij me terug. Seth rilde genietend onder mijn aanraking en ik keek grijnzend naar hem op. Hij kuste mijn voorhoofd en at weer een paar marshmallows. Ik keek de kring weer rond. Seth zat naast me en aan zijn andere kant zat Jared. Naast Jared zat Kim natuurlijk en daarnaast zat Emily. Naast Emily zat Sam en daarnaast zaten Embry Leah en Jacob. Aan Jacobs zijde zat Rebecca met Rachel naast haar. Paul zat naast haar en tussen Paul en mij in zat Quil. We zaten in een perfecte kring om het prachtige vuur. Alle jongens hielden de marshmallows in het vuur en wij lieten ze maar omdat wij toch al gegeten hadden. Ik keek de kring nog eens rond en mijn blik bleef bij één persoon hangen. Shit, Jacob was er ook. Het vuur leek opeens een stuk minder mooi en ik dacht weer aan wat Jacob tegen me had gezegd. Ik sloot mijn ogen en zuchtte. Seth kneep even in mijn arm om me gerust te stellen en ik glimlachte naar hem als teken dat het goed was. Een avond met Jacob moest ik toch vol kunnen houden. Opeens hoorde ik Rachel mijn naam zeggen en toen ik opkeek zag ik dat ze met Paul praatte terwijl ze af en toe naar mij keek en mijn naam noemde. Ik zag dat Paul iets glinsterends aan haar liet zien en toen ik beter keek zag ik dat het de armband was. Automatisch keek ik ook naar de mijne en daarna keek ik naar Jared. Opeens voelde ik me weer veel jonger en dacht ik aan alle keren dat Paul, Jared en ik op het strand hadden gezeten en lachend watergevechten hadden gehouden op die zeldzame dagen dat het warm was. Paul, Jared en ik grinnikte op hetzelfde moment en opeens was het helemaal stil. 'Oké, dat was eng,' merkte Quil droog op. Wij drieën begonnen te lachen. We begonnen een paar van onze avonturen op het strand te vertellen en vulde elkaar aan waar nodig was. Iedereen lachte toen ik vertelde over Jared die Paul een keer achterna zat, toen Jared even niet oplette dook Paul achter een boom en hij rende er toen keihard tegen aan. Hij pakte me terug door ook een genant verhaal over mij te vertellen. 'Toen zij 12 was en wij 14, ging ze naar de eerste klas op de middelbare school. Wij zaten hier in La Push op school en we gingen samen naar het Makkah reservaat om haar van school te halen om een ijsje te gaan eten. Bij de poorten van de school hadden we op haar gewacht en toen ze naar buiten kwam, rende ze op ons af,' vertelde Jared en hij stikte bijna van het lachen omdat hij wist wat er komen ging. Paul nam het van hem over en verteld verder. 'Maar toen ze er bijna was, gleed het stoffen riempje dat ze omhad naar beneden. Ze struikelde erover en viel en in haar val nam ze gelijk de populairste jongen van de school mee.' Iedereen om het vuur heen begon te lachen en ik was heel rood. 'En dat was nog niet het ergste,' nam Jared het grijnzend weer over. 'Ze schaamde zich toen kapot en we zijn zo snel mogelijk een ijsje gaan halen. Toen ze haar ijsje had liepen we naar buiten en ze struikelde wéér. Ze viel en haar chocolade ijsje kwam terecht op de witte blouse van diezelfde jongen die ook een ijsje wilde gaan halen.' Iedereen lag in een deuk maar ik niet. Ik had me die dag zo dood geschaamd, de rest van het jaar had de hele school me ermee gepest. De enige die me niet pestte was die jongen zelf. 'Ik vind het wel heel schattig hoor,' fluisterde hij in mijn oor en opeens voelde ik me een stuk beter.
Reageer (10)
AAAAH(H)
1 decennium geledenzoo schattig(H)
I love it! Ze moet met Jacob gaan praten!
1 decennium geledenGEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
haha leuke verhalen<3333
1 decennium geledensnel verder!!!
leuk snel verder!!
1 decennium geleden