Foto bij 68* How do you know?

POV Allison Black
Wegrennen of blijven staan? De meisjes keken me vragend aan dus ik liep toch maar naar ze toe en hoopte dat ze me niet zouden herkennen. 'Hi,' zei een van de twee meisjes. 'Heey, Rachel en Rebecca, toch?' vroeg ik ze maar. 'Ja, ik ben Rachel,' zei de jongste van de twee. Ze stak haar hand naar me uit en ik nam hem aan. 'Dan ben jij Rebecca,' zei ik grinnikend tegen de andere. 'Goh, hoe weet je dat?' vroeg ze nep geshockeerd. We begonnen te lachen. Misschien waren ze minder erg dan ik dacht. 'Wat doen jullie hier?' vroeg ik snel want ik wist zeker dat als ze naar mijn naam zouden vragen, ze zouden weten wie ik was. 'We zijn hier omdat onze ouders gister 25 jaar getrouwd zouden zijn, maar onze moeder is overleden.' Ik grinnikte. 'Oh, sorry,' verontschuldigde ik me toen ik doorhad wat ik aan het doen was. 'Maar ik vond het grappig omdat ik meer bedoelde wat jullie hier op het strand doen.' 'Ooh,' zeiden ze tegelijk en zij grinnikten ook. 'Mijn vriendje is vandaag plotseling verdwenen en Jacob is hem ook gesmeerd,' vertelde Rachel. Oh ja, alle weerwolven waren wie-weet-wat aan het doen. Hierdoor vlogen mijn gedachte gelijk weer naar Seth. 'Ja, ze smeren hem nog al vaak,' vertelde ik zuchtend. Mijn half-zussen keken me vragend aan. 'Ken je ze dan?' vroeg Rebecca verbaasd. 'Ja, Rachels vriendje heet Paul en je bedoelt Jacob Black, jullie broertje, toch?' Ze knikte verbaasd. 'Als je iedereen hier zo goed kent, ken je dan misschien ook iemand die Allison heet?' vroeg Rachel nieuwsgierig en haar ogen begonnen te glimmen. 'Ja, die ken ik,' zei ik en het was niet gelogen. 'Oh gaaf, we hebben het al aan meer mensen gevraagd maar niemand wist waar ze was,' babbelde Rebecca. 'Waarom zoeken jullie haar dan?' 'Omdat ze ons half-zusje is maar Jacob wil niet zeggen waar ze is. Ze hebben ruzie.' 'Dat is nog zwak uitgedrukt,' fluisterde ik zachtjes. 'Hoe weet jij dat? En hoe heet jij eigenlijk?' vroeg Rachel die me blijkbaar toch verstaan had. 'Mijn naam is...' En net toen ik het wilde zeggen hoorde ik een meisjesstem mijn naam roepen. 'Allison!' riep Kim's stem en toen ik achterom keek zag ik dat Emily bij haar was. Toen keek ik weer naar Rebecca en Rachel die op hun beurt weer verward naar mij keken. 'Ja, nou, ik ben dus Allison,' legde ik uit. Ze bleven me verward aanstaren maar na een paar seconden begonnen ze blij op en neer te springen en omhelsde ze me. Wow, dat had ik niet verwacht. Toen ze me weer loslieten waren Kim en Emily er ook. 'Dus jullie hebben haar gevonden?' vroeg Kim grijnzend toen ze me ook geknuffeld had. 'Jep, maar Allison, hoe oud ben je eigenlijk?' vroeg Rebecca. 'Ik ben 15,' antwoordde ik. We gingen met zijn allen op het zand zitten en na een hele tijd praten besloten we om met z'n vijfen te gaan zwemmen. Iedereen had zijn bikini al aan dus we sprongen gelijk in de zee. De rest van de middag maakte we pret en we konden even onze gedachte verzetten.

Reageer (10)

  • loveer

    Hahahahaha snel verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    wauw je schrijft geweldig!!
    heeel snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Cleverness

    bedankt kim... :P

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    Ik haat die kuod-knop, WANT IK MAG MAAR 1 KUDO GEVEN!!!
    Wil iedereen haar alsjeblieft een kudo geven, zodat ze in de top 5 komt??? *pruillipje*

    1 decennium geleden
  • JayDick

    Iedereen had zijn bikini al aan dus we sprongen gelijk in de zee. De rest van de middag maakte we pret voor twee:P

    snel verder<333

    wrm mag ik niet vaker op de kudo knop drukken:(:(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen