Het was 4uur. Ik liep de school uit. eenmaal thuis gekomen gooide ik me tas op de grond. Me moeder zat aan tafel met Jessy. Mam ik verga van de honger !ik liep naar de tafel en leunde daarop. ik keek me moeder aan. ze keek met een, ik heb goed nieuws blik. ik moest lachen ik bedoel hoe kom ik daar nou weer bij? Jessy rende door de kamer met zijn flut autotje. Ik ging aan tafel zitten en keek me moeder aan.
Elis ehmm, kijk ik moet voor me werk overvliegen naar Amerika.
Ik keek haar met grote ogen aan en stond op. Dus we gaan naar Amerika !
OMFG hoe gaaf is dat ! Hoeveel dagen !?
. Me moeder bleef me nog steeds aankijken. Sgat we gaan uhmm, we gaan daar wonen.. Wat gaan we ! hoebedoelt ze we gaan daar wonen ? Vakantie oke, maar ik bedoel wonen in Amerika? Hoezo wonen mam !? gilde ik.
Me moeder werd geloof ik een beetje boos. Elisa luister ik moet een onderzoek doen ja !. Ik fronste met wenkbrauwen. Ja dus dat kan ook in een week !Me moeder sloeg haar hand op haar voorhoofd. Jessy kwam naar mij gerend. Waarom schreeuw je tegen mama
Ik keek hem aan. en gaf hem een zacht duwtje met me voet. Mam?
ik keek me moeder aan die naar de grond zat te staren.
Elisa ik weet dat het moeilijk voor je is, maar ik moet wel anders ben ik me baan kwijt!

Reageer (1)

  • endoflove

    Leuk verhaalxD
    maar kan je misschien de tekst die gezegt wordt tussen '...' doen.
    Dus: 'Mam ik verga van de honger!'
    Dat leest wat makkelijker ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen