015 Paranormal Activity
Enjoy(H)...
Jacob p.o.v
Toen ik 2 meter voor hem stond keek ik hem twijfelend aan. Hij keek terug en deed iets wat ik nooit gedacht had dat hij zou doen. Hij zakte door één knie en boog voor me. Hij bleef zo zitten voor 5 minuten.
‘Buig voor hem’ fluisterde een melodieuze stem langs mijn oor. Ik luisterde naar de stem en boog ook. Hij stond terug recht en keek fier op. Hij vertrouwde me en ik vertrouwde hem.
‘Berijd hem’ fluisterde diezelfde stem bij mijn oor. Hoe moet ik nu op hem rijden? Het paard zakte door zijn knieën als teken dat ik op zijn rug moest klimmen. Ik zette twijfelend een stap naar hem toe. Ik ging voorzichtig op zijn rug zitten. Hij ging terug rechtstaan met mij op zijn rug.
‘Hij zal je naar mij leiden’ en plots stond Katherine naast me. Ze keek me terug aan met een glimlach en aaide het beest, hij kon haar niet zien maar wel voelen. Ze verdween weer met de wind. De jongens kwamen voorzichtig het bos uitgelopen en keken verward naar me. De Cullens en vooral Alice en Rosalie waren meer op hun hoede maar toen ze dichter kwamen en hij ze niets deed ontspanden ze wat.
‘En wat nu?’ vroeg Emily. Iedereen keek me aan terwijl ik het prachtig schepsel aaide over zijn hals.
‘Ze zegt dat hij ons naar haar zal lijden’ zeg ik en stop even met aaien.
‘Hoe dan?’ vroeg Quil. Ik haalde mijn schouders op en aaide verder.
‘Probeer eens iets’ zegt Esmee zachtjes. Ik dacht na, hoe moet ik zorgen dat hij ons naar haar leid. Er schoot me een idee te binnen en ik wist dat ik daarmee meteen voor paal zou staan maar miss werkt het.
‘Wil je … ons naar Katherine leiden? Alsjeblieft?’ vroeg ik zachtjes terwijl ik wat voorover boog om het in zijn oor te fluisteren. Toen ik Katherine zei schoot zijn hoofd omhoog en was hij alert, hij keek naar het noorden. Hij gooide zijn voorbenen in de lucht en steigerde. Hij schoot vooruit en ik kon me nog net vasthouden aan de leren riem die om zijn borstkas en hals en buik vastgemaakt was. Iedereen volgde me terwijl ik op Quiwi bleef zitten terwijl hij (hopelijk) in de richting van Katherine rende…
Reactiess?? <33
Reageer (13)
prachtig snel verder!!!
1 decennium geledensuper!
1 decennium geledensnel verder
♥
1 decennium geledenWoww, hopelijk leidt hij hen naar Katherine.
1 decennium geledenIk heb geen examens, veel succes met die van jou!
snel verder x