Bella pov
Enjoy

"Bella elaezar is er." "oké ik kom eraan." riep ik terug. "hallo Bella" zei elaezar. "nou laat me eens kijken." zei hij. Ik haalde mijn schild weg en hoorde hem en Edward naar adem snakken. "is het waar heb ik de gave dat ik zwanger kan raken?" Edward kon niks zegen dus knikte hij alleen maar. Op het moment van de bevestiging plaatste ik mijn handen beschermend over mijn buik waar nu een kleine bobbel zat.Op dat moment Sprong mijn schild weer terug op zijn plaats. "Bella hoe is het met je" vroeg Edward bezorgd "met mij gaat het goed alleen hoe is het met de baby??" op dat moment kwam rosalie binnen en toen ze mijn handen voor mijn buik zag siste ze luid en rende de deur uit. "rosalie wacht!!" riep ik en na een paar minuten rennen stopte ze. "wat?" vroeg ze geïriteerd. "rosalie het spijt me ik weet hou graag je een kind wil" zei ik. "wat zou jou dat schelen?" zei ze boos. "het kan me heel veel schelen je bent mijn zus en dat zal je altijd blijven." zei ik terug. "het is gewoon niet eerlijk ik heb geen een gave en jij hebt er twee." "ik weet het en het spijt me echt waar." "het is al goed ik reageerde gewoon een beetje overdreven." "ga je mee naar huis?" "nee ik ga jagen ga je mee?" "ja tuurlijk." "weet je al wat het wordt?" "nee nog niet." "wat denk je dat het wordt?" "ik hoop dat het een jongen wordt dan heeft edward ook wat te doen." "haha hoe zou je hem dan willen noemen?" "jasem riece cullen, jasem is een combi van jasper en emmett en riece een combi van rosalie en alice." "echt waar?" "ja."

Reageer (4)

  • ZephyrDragon

    ohw snel verder! nieuwe abo!(H)

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    I'm working on it
    k heb alleen geen inspiratie meer:$

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Ahhaha. Ga je nog verder?

    1 decennium geleden
  • HORANSCHICK

    verder please!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen