Oh yeaaah mijn eerste abbo is zoo lief en great, hahah :) Meer abbos zou ah-mazing zijn sweeties :D een extraa voor vandaag :)

POV Melissa

'We landen over 10 minuten, wij verzoeken u om u gordels om te doen. We hopen dat u een fijne reis had met ATLANTA AIRPLANES en een fijn verblijf in Atlanta' hoorde ik. Ik deed mijn gordel om en keek uit mijn raampje. Normaal gesproken hadden we een privejet, maar nu moest ik me als een normaal meisje gedragen en zat ik hier met andere mensen in dit armoedig vliegtuigje. Mijn Ipod deed ik uit. Ik had de hele weg naar Beyonce geluisterd. Yeah she is great! Op mijn 15de verjaardag kwam ze optreden voor me in ons paleis in Nederland. Het was het beste feest ever. Velen beweerden dat ik een verwende bitch was. Pff, het boeide me echt niet wat de rest van me dacht. Als ik maar lol had. Ik bedoel ik ben later de koningin van Nederland. Ik schop je uit Nederland als ik wil. Ik was zo diep verzonken in mijn eigen gedachten dat ik niet door had dat we al geland waren. Het vliegtuig liep langzaam leeg. Ik stond op en deed mijn Ipod in mijn speciaal gemaakte Gucci tas. Ja, mijn naam stond erop. Isn't life amazing when youre rich? Ik liep het vliegtuig uit en keek om me heen. Het was best wel warm, in Nederland was het zelden heel erg warm. Ik drukte mijn Ray-Ban zonnebril op mijn neus en liep Atlanta Airport binnen. Mijn 4 roze koffers zag ik op de band. Oke, hoe moest ik deze koffers mee nemen? Elke koffer was enorm en zat helemaal vol. 'Shit' vloekte ik binnenstemond. Ik keek om me heen en zag een paar jongens zitten met elk een mobiel in de hand. Ik liep heupwiegend naar ze toe. 'Hallo?' vroeg ik zo lief mogelijk. De jongens keken grijnzend op. 'Kunnen jullie me helpen met mijn zware koffers? Ik kan ze echt niet zelf dragen' zei ik zachtjes. Een van de jongens keek naar mijn benen. Ik zag er als ik eerlijk ben perfect uit. Hotpants, Chanel pumps en een roze hempje met erop: 'Im a bitch.. But not your bitch!' Mijn outfit kon niet beter. 'Tuurlijk helpen we je!' zei een van de jongens. Ik glimlachte en ze liepen me achterna naar de band met alle koffers. 'Die 4 roze! Die zijn van mij!' zei ik poeslief. De jongens keken elkaar moeilijk aan, wedden dat ze niet zulke grote koffers hadden verwacht? Ze pakten elk een koffer en sjouwden hem met moeite naar de ingang van Atlanta Airport. 'Helemaal super boys!' zei ik zo verleidelijk mogelijk. Ik gaf ze elk een knuffel en voelde hun blik hangen bij mijn topje. Jongens kunnen ze vies zijn. Het lijkt misschien of ik duizenden vriendjes heb gehad, maar ik heb er niet eens zo veel gehad.. Pff eindelijk gingen de jongens weg, ze moesten een vlucht halen zeiden ze. Uhh like I care? Na 5 minuten zag ik een zwartharige vrouw die een bordje in haar handen hield. 'Melissa' stond erop. Ik liep naar haar toe. 'Pattie?' vroeg ik. Ze knikte en gaf me een knuffel. 'Hey meid! Alles goed?' vroeg ze terwijl ze afkeurend naar mijn topje keek. Mmmmh misschien vond zij mijn outfit niet zo perfect? 'Goed hoor' antwoordde ik. Ze keek me streng aan. 'En met u?' sprak ik met tegenzin. Ik had echt geen zin in een gesprek. Ik wou gewoon naar hun huisje gaan. 'Goed hoor, Melissa' zei ze glimlachend. Ik glimlachte zo bitchy mogelijk terug en keek toen achterom. 'Mijn koffers' zei ik terwijl ik in de auto wou zitten. 'Die dragen we samen' zei ze terwijl ze mijn arm vasthield. 'Whatever' We pakten de koffers en sleepten ze naar de achterbak. 'Kom we gaan' Pattie liep naar de auto en starte te motor. Ik ging zwijgend naast haar zitten en sluitte de deur. 'Weet je Melissa, je wilt hier misschien niet zijn. Maar het zal uiteindelijk allemaal meevallen' glimlachte ze. Ik glimlachte flauw terug. Ergens mocht ik Pattie wel. 'Pattie, eerlijk.. Volgens mij ben jij ook een badass geweest vroeger' Pattie keek me lachend aan. 'Tsja, Melissa. Jij bent de echte wildchild hier. Maar ik kon er vroeger ook wat van hoor' zei ze knipoogend. Ik lachte, als Atlanta vreselijk bleek te zijn had ik Pattie nog. Ze leek me een coole vrouw. Nu maar hopen dat ik die Justin mag.


Sooo what do you think :) Ik houuuu vann Abbbos <3 Een abbo maakt me echt blij. Dit verhaal wordt nog echt spannend as hell, i promiss! Ze gaat bijna Justin ontmoeten! Ik wil 2 abbos, anders ga ik lekker niet verder ;) -nouu, ik denk het wel.. Maar ja...-

Reageer (1)

  • saraaah

    verder. (K)

    IK WIL DAT ZE JUSTIN NU GAAT ONTMOETEN, haha. :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen