Fifty-two
@Justin Drew Bieber
Langzaam open ik mijn ogen. Via de spiegel kan ik nog net zien dat Maritt naar beneden loopt, en ik sta op. Voelde ik daarnet nou iets op mijn wang? Nouwja, zal wel verbeelding zijn ofzo. Ik doe mijn haar weer een beetje in model en loop ook naar beneden. "Hee, was even een dutje aan het doen, maar kom je weer gezellig naar boven?" Ik kijk Maritt vragend aan die meteen ja knikt. "Ohmy, ik word echt gek van elke keer die trap op lopen!" roep ik lachend en ik stap weer mijn kamer in. Dan draai ik me om naar Maritt en staar haar even aan. "Haha wat zit je me nou aan te gapen?" zegt Maritt triomfantelijk. "Sorry, je hebt zulke mooie ogen om in te verdrinken.." "Ahw, dankje!" roept ze, en ze geeft me een knuffel. Kon dit moment maar eeuwig duren.. Tot mijn verbazig haalt Maritt zich nog niet los uit mijn greep, maar houd me nog stevig vast. Uiteindelijk laat ze toch los, en pakt ze haar oude mobiel. Ik zie dat ze slikt en haar mobiel weer wegstopt. "Had je een smsje..?" vraag ik twijfelend. "Ja.. Maar ik wil hem niet open maken hoor." Bang kijkt ze me aan en ik steek mijn hand uit. "Geef hem maar, ik lees hem wel.." Maritt pakt haar mobiel weer en geef hem aan mij. Ik open het bericht. Het gaat helemaal niet over mij maar over een plek waar S af wilt spreken met Maritt. Dat laat ik dus mooi niet gebeuren he! Maar wat als ze het niet doet.. Dan kan er iets ergs gebeuren. "Wat staat erin.." Onzeker kijkt Maritt me aan. Met een diepe zucht lees ik het berichtje voor. "Om half 4 om de hoek bij de bijenkorf in de stad. Als je niet komt.." Midden in de zin stop ik even maar ga dan weer verder. "Als je niet komt volgt er iets vervelends voor je. Kom maar gewoon dan is er niks aan de hand. S."
Reageer (7)
Oeehhww spannend! <3
1 decennium geledenaaah<3
1 decennium geledeni love your story!
Snel verder<3