118
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
AAAWH laat er nou geen drama in zitten, anders is dat echt zielig voor Audrey, ze heeft al zoveel meegemaaakt!
1 decennium geledenSnel verder gaan <'3
1 decennium geledenWahaha ik ging helemaal stuk op chaz zn filmpje van cribs.
1 decennium geledendit stukje was echt leuk (:
HALLOOOOOOOOO! Daarr ben ik weer hoor! En hopelijk ben ik de eerste die een reactie plaatst, want mn moeder is boos op me dat ik alleen met mn bureaulamp aan dit op mn mobiel lees en ze zegt dat ik een bril krijg met hele dikke glazen. En toen moest ik denken aan zo'n kind uit mn klas die dikke glazen had en toen moest ik lachen omdat als je die bril iets voor je ogen doet je ogen dan groter lijken. Met groter bedoel ik ook echt groot.
1 decennium geledenMaar wat ik dus wilde zeggen is, is, is,is is dat ik me heel erg schuldig voel, dat ik mn belofte niet kan nakomen, die ene belofte die niet echt ik uitgesproken. Of misschien toch wel. Of nee, hij staat op papier. Denk ik. Misschien moet je even in al die -lange- reacties hiervoor van me kijken, tussen al die onzin staat er vast wel iets van een belofte over een lange reactie denk ik.
Blijkbaar geen lange reactie duus. Ik ben kapot. Morge heb ik wel lekker eerste uur vrij en tot het 6e, maar wedden, ik val zeker in slaap? Tijdens de lessen bedoel ik he
en dan ga ik over dit geweldige verhaal dromen,
nee serieus ik ben er verslaafd aan mhihi.
Nu doen mn vingers pijn want ik typ nogal snel op mn mobiel. Dan heb ik weer wel geluk, deze toetsjes zijn lekker zacht. Oh ja. Misschien merk je het wel. Ik maak typfouten, door dus mn mobiel. Zeg eens halloooo? (: wacht sorry, mn mobiel is onbeleefd, ik moet 'm opnieuw opvoeden.
Mhihii jou verhaal is awesome.
Dus snel verder.
Verdeeeeeeeeeeeeeeer!! <3
1 decennium geleden