@Feyza2612: Ik heb dat ook gehad een tijdje terug. Ik heb nu nog steeds een crush op die jongen en die jongen heeft nog steeds die blonde barbie als vriendin.

POV Allison Black
Sue was naar het kampvuur en Seth zou zo ook gaan. Nu waren we nog even met zijn drieën pizza aan het eten. De klok sloeg 6 uur en Seth maakte aanstalten om op te staan. Ik lag met mijn hoofd op zijn schoot dus dat ging niet zomaar. Hij keek me met een glimlach aan en die me deed smelten. 'Ik moet gaan,' deelde hij grijnzend mede. 'Ja, weet ik,' zei ik speels glimlachend en ik bleef gewoon liggen. Hij leek te wachten tot ik recht overeind ging zitten maar dat deed ik niet. 'Schatje, als ik niet ga, komen ze me ophalen.' Ik grinnikte en zag het zo voor me, zuchtend gaf ik me over want ik had geen zin in Jacob. Hij drukte een kusje op mijn kaak, daarna op mijn mondhoek en uitdagend bleven zijn lippen vlak voor de mijne hangen. Ik grinnikte en speelde het spelletje mee, ik ging iets verder naar voren en gleed met mijn onderlip even over de zijne. Ik verplaatste mijn mond naar zijn oor terwijl ik mijn lippen over ieder stukje huid waar ik langs kwam liet glijden. 'Moest jij niet gaan?' fluisterde ik hees. Opeens werd hij heel gretig en hij pakte mijn gezicht met zijn handen vast. Hij drukte zijn lippen hard op de mijne, deze kus was passioneler dan ik ooit had meegemaakt. Ik streek even met mijn tong over zijn onderlip en hij kreunde lichtjes. Grijnzend haalde ik mijn lippen van de zijne af om hem te plagen. 'Dat was gemeen, Alli,' klaagde hij als een klein kind wiens snoep was afgpakt. Opeens kwam Leah binnen gelopen. 'Seth, als je nu niet gaat bel ik de jongens zodat ze je komen halen.' 'Waarom wil je me weghebben?' vroeg Seth haar verbaasd. 'Ik en Leah hebben nog belangrijke zaken te regelen,' beantwoordde ik zijn vraag. Hij keek verbaasd van Leah naar mij. 'Wat dan?' 'Geheim,' zeiden we tegelijk. Hij keek achterdochtig maar hij liet zich door ons het huis uit jagen. 'Zo, hoe beginnen we nu?' vroeg Leah toen ze de deur achter Seth dicht had gegooid. 'Daar heb ik al heel diep over nagedacht vandaag. Aangezien ik niet weet hoe hij eruitziet, en jij zijn naam niet weet, moeten we naar iemand die zijn gezicht wel kan zien.' Ze keek me verward aan. 'Dit ga je niet leuk vinden maar ik denk dat we naar de Cullens moeten.' Toen snapte ze dat ik Edward bedoelde, hij kon wel het gezicht van haar inprent zien, in haar hoofd. Normaal zou ik denken dat ze me gestoord zou vinden maar dat was niet zo. 'Oké,' zei ze zuchtend. Wow, ze moest haar inprent wel heel graag willen vinden als ze er zelfs voor naar de Cullens wilde gaan. Verbaasd maar blij pakte ik mijn mobiel uit mijn zak ik zocht naar het nummer van Rosalie. Ik wilde net op het groene hoorntje drukken toen ik me opeens iets bedacht. Seth wilde liever niet dat ik naar de Cullens ging. Ik was in tweestrijd maar toen ik naar Leah's verwachtingsvolle gezicht keek, maakte ik mijn beslissing en drukte ik op het knopje. Uiteindelijk eindigden we op de luispreker, ik hoorde de Cullens overleggen en Leah kon ook meeluisteren. Ze stemden ermee in en we mochten komen. Rosalie zou ons op komen halen bij de grens zodat we in een warm huis konden praten. Ik pakten mijn jas en samen liepen we door het bos naar de grens.

Reageer (18)

  • JayDick

    verder verder verder verder verder verder verder verder!! *kijkt met puppyoogjes* please!!

    1 decennium geleden
  • PrettyAngel

    ga je snel weer verder???

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Awesome!

    1 decennium geleden
  • greeneye16

    de zoekactie is begonnen, ik hoop dat Leah hem vind.(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • Pam

    Woeehhhhh, hun zoekactie is begonnenxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen