Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 3

De volgende dag ging je wekker af. Je pakte humeurig je wekker en zag dat het 7 uur was. Omdat je zo humeurig was smeet je je wekker tegen de muur aan en die viel met een pets uiteen. Pf waarom ging mijn wekker ook al weer af? Hm geen idee. Je legde je terug neer in bed en net toen je bijna weer was aan het slapen wist je weer waarom je moest opstaan. Jij:shit!school! je sprong uit je bed en pakte uit je kleerkast een zwarte skinny en een rood topje. Je waste je en deed al die shit.Toen je klaar was keek je tevreden in de spiegel. Je ging de badkamer weer uit en pakte in je kamer je rugzak. Je vertopte nog even in je kamer een paar graffitibussen voor het geval dat je moeder je kamer in zou komen. Je wou juist je kamer ingaan toen je je kapotte wekker op de grond zag liggen. Je raapte de resten er van op en ging naar beneden toe.Je smeet de resten weg en pakte een appel uit de mand. Je at je appel rustig op en smeet daarna het klokhuis weg. Je ging naar de gang toe en deed je zwarte all stars aan en je jas. Je pakte je rugzak en ging toen naar de garage toe.Je pakte je fiets en reed daarna door naar school. Pf ik haat school,dacht je.

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaan is super

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen