Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 2

Na een tijdje zag je het hoofd van Andrew boven je hangen. Jij:Andrew uit m’n zonlicht! Andrew:en wat als ik dat niet doe? Je gaf Andrew een klop in zijn maag. Andrew:oké dan. Hij hief je een beetje op en ging toen zelf zitten.Daarna legde hij je hoofd in zijn schoot. Jeffrey ging gewoon rustig op de grond zitten voor het bankje.Jullie zaten nog een tijdje wat te babbelen en daarna gingen jullie weer naar huis toe. Toen je aan je huis kwam ging je naar de zijkant van je huis toe en klom via de regenpijp naar je raam toe.Je stapte naar binnen en deed je raam toe.Je zag dat je moeder elk moment kon binnenvallen op je kamer dus pakte snel je fysicaschrift en deed je huiswerk.Zoals voorspelt ging de deur nog geen minuut later open. Moeder:ah je bent je huiswerk aan het maken. Je knikte even ter bevestiging. Moeder:kom je eten? Jij:uhu is goed. Daarna ging je moeder je kamer weer uit.Oef gelukkig had ze niet gezien dat je weg was.Ja je had huisarrest,maar je kon het niet laten om naar buiten te gaan. Dus dan moest dat maar op deze manier. Je stond recht van je bed en ging naar de keuken toe. Je ging zitten aan tafel en zag alleen je moeder aan tafel zitten. Jij:waar is Jens? Moeder:Jens die blijft nog tot s’avonds bij z’n vriendin. Jij:ow. Je vroeg al lang niet meer waarom je vader niet aan tafel zat.Tja dat heb je dus als je vader chirurg is. Jullie aten in stilte de frieten met vol-au-vent op en daarna ging je weer naar boven toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen