Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 1

Je rende met Jeffrey en Andrew weg van de politie. Jullie gingen alle 3 een andere richting uit en je liep in een paar binnenstraatjes toen je in een doodlopende straat kwam draaide je je even om en zag daar 2 agenten op je af komen rennen. Echt niet dat je ging opgeven. Je sprong op een vuilnisbak die daar stond en sprong toen op het muurtje. Jij:see you later sukkels! En je sprong langs de andere kant van het muurtje af. Je stapte naar een zijstraatje toe en deed je vest uit en stak die in je rugzak,je haalde er een andere vest uit en deed die aan. Je zette de kap van je vest ook op en stapte toen rustig naar het park.In het park zette je je neer op jullie bankje.Ja goed gehoord jullie bankje als jij of iemand van je vriendenkring kwam gingen ze direct van het bankje af voor je jullie. Jep we zijn precies gevreesd. Niet veel later kwam Andrew ook aan. Jij:yo Andrew! Andrew:yo Demi! Jij:Jeffrey tegengekomen? Andrew: nee maar die zal wel komen die is alleen te traag. Jeffrey:he dat hoorde ik. En Jeffrey gaf Andrew een duw zodat hij van de bank viel. Andrew stond op en gaf Jeffrey nu een duw waardoor er een gevechtje ontstond. Je haalde je schouders enkel op en haalde uit je rugzak een blikje redbull. Je nam een slok ervan en legde je neer op de bank.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen