Chapter 36
Nadat we Zwerkbal speelt hadden waar mijn team winde gingen we naar binnen het was al schemerig geworden en het was ook al afgekoeld. Toen we in de leerlingen kamer waren gingen Hermelien en ik naar onze kamer om wat warmer aan te trekken. En gingen weer naar beneden om naar de Grote zaal te gaan om te gaan avond eten. Harry en Ron wachten al op ons en liepen samen naar de Grote zaal.
Toen we er zaten was het al redelijk vol aan de Griffoendor tafel. We mochten al beginnen met eten en ongeveer tegen de helft kwam Ginny naar ons toe gelopen. “Junelle jij zou toch nog schaken tegen Ron?” Vroeg Ginny. Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat Ron helemaal verstijfde van wat hij net hoorde. “Oja Ron hoe konden we dat nou vergeten?” Zei ik op een sarcastische toon tegen hem. En ik zag dat Harry en Hermelien al begonnen waren met lachen. “Uh.. uh ja ik weet het niet” Zei Ron stotterend. “Mooi dan doen we het toch vanavond tenzij je wat te doen hebt?” “nou eigenlijk…” “Kom nou Ron of durf je niet tegen Junelle” Zei Ginny opeens. Ik hoorde wat geroezemoes naast me en ik zag dat de halve Griffoendor tafel mee luisterde wat hun toverschaak koning zou zeggen. “Nee natuurlijk durf ik wel” Zei Ron. “Nou mooi dan kan je vanavond toch wel?” Zei ik. “Ja tuurlijk”
Ja ik was zo slim op het schaak spel tussen hun te vergeten dus hier komt ie,
Reageer (3)
Verder!
1 decennium geledenHah maakt niet uit
1 decennium geledenZe gaat hem echt in maken!!!
Snel verder!!!
Xx
xd
1 decennium geledenArme Ronnieponnie
xxxx